Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30669 Weer Niet Gelukt

• Auteur

Hoi hoi

effe balen voor me, ik ben vandaag ong geworden het is nog neit veel,maar wel eht begin, en ik had nog wel een klein sprankje hoop erop dat het nog zou lukken voordat ik naar gyn zou moeten, morgen is die afspraak, jakkes en nu ong geworden. Dat wordt toch de medische molen in.
    heb het gevoel dat het allemaal tegenzit, wanneer krijgen we en een beetje geluk???????????

Ik zou wel willen schelden en alles, maar wat levert het op, niets, helemaal niets. Je maakt er grappen over, maar stiekem doet het zon zeer.

Op naar ronde 15 en naar de gyn morgen.

Gr Wendy

#3024395 Quote

Hoi Ano

ik hoop dat je dan ong wordt. Echt.

We houden contact.

Gr Wendy

#3024343 Quote

Hoi Wendy,

Wat onwijs KL.TE voor je!
    Ik ga voor je duimen dat je m.b.v. je gyn snel weet wat er aan de hand is en dat het goed op te lossen is. Heel veel sterkte morgen!

Liefs, ano27

#3024346 Quote

Hoi Suusie

Ik zal het je vertellen,had echt gehoopt dat het niet echt nodig zou zijn, mar ja neits aan te doen. We blijven maar postitief, maar diep van binnen kun je wel janken.

Ben ook erg benieuwd wat me te wachten staat morgen, ben wel blij dat er nu aan gewerkt wordt ook al heb je stiekem de wens dat het woon op de normale manier zal lukken, en misschien kan dat nog met weet ik neit wat, ik denk ook weer neit meteen aan ivf of wat dan ook. Morgen kan ik je dat vertellen.

Heb je al meerdere kinderen of is dit je eerste?

Bedankt voor je steun.

Hoop je weer te spreken en ik houd je op de hoogte.

Gr Amber07

#3024347 Quote

Hoi Ano27

Bedankt voor je woorden.

Hoe is het met jou?

Gr Amber07

#3024349 Quote

Hoi Wendy,

Met mij gaat het op zich wel goed. Gisteren is pco definitief vastgesteld (het vermoeden was er al sterk), maar gelukkig was het zaad van mijn man goed, mn uitstrijkje en ben ik nog niet in de overgang. Dus om die dingen waren we wel erg blij. Nu mag ik binnenkort met clomid beginnen en heb ik het gevoel dat we er eindelijk echt voor kunnen gaan, ik had daarvoor tenslotte nooit kans.
    Nou, ik hoop dat het voor jou ook echt snel lukken gaat, en ook voor suus natuurlijk!
    Liefs, ano27

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3024366 Quote

Hoi Ano

laten we het allemaal hopen, spreken we dat af, hahhaha. Als dat eens zou kunnen he, we houden elkaar op de hoogte?

Weten jullie wel wanneer jullie meoten klussen???

Kus Amber07

#3024373 Quote

Hoi Lieve Amber,
    Ik blijf bij je en ik steun je!!
    ik wens je morgen ook heel veel succes!!ik zal aan je denken!
    Ik hou nog even hoop tot er echt bloed komt het was een beetje bruine afscheiding en net niets meer..raar he?kuss karin

#3024377 Quote

Hoi Wendy (of is het nou Amber ??),

Volgens de gyn moeten we week 2 en 3 om de dag 'vrijen' (zoals dat natuurlijk zo netjes gezegd wordt). Volgens haar is dag 13 de meest vruchtbare dag (of 14, ik weet niet meer of ze nou bedoelde dag 13 klussen of meest vruchtbaar want de dag voor de vruchtbare dag zou de beste zijn om te klussen).
    Nog duidelijk? haha.

Dus ik thuis aan de tel gegaan, maar alles hangt er nu nog van af of ik ongesteld wordt van de Duphaston, pas dan kan ik echt gaan rekenen. Soms loopt mijn hoofd echt over van het denken wanneer ik wat moet slikken en doen, pffff.

x ano27

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct