Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

30856 Vroege Zwangerschapsverschijnselen

• Auteur

Hallo,

Heb een korte vraag. In febr heb ik na bijna 3 maand een mk gehad. Nu gaan we   weer met frisse moed voor een tweede kindje.

Mijn vraag:

Kun je een week na de bevruchting al misselijk zijn…ben dit al een paar dagen en daar komt moeheid en een pijnlijke rug ook nog bij.

Wie weet dit??

Dank jullie wel…

#3030275 Quote

Ja dit kan inderdaad! Sommige vrouwen worden direct misselijk na de bevruchting. komt niet vaak voor maar het kan wel! Ik had geen misselijkheid maar mijn borsten waren vlak na de bevruchting al zo gevoelig, dat ik bijna zeker wist dat het raak was! Ik hoop het voor je! Nog even afwachten en dan testen maar!

#3030290 Quote

Ik heb echt voor mijn gevoel alles gevoeld. Ik zei ook steeds nou volgens mij moet ik zwanger zijn of ik word echt ongesteld zoals ik dit nog nooit heb gehad!!!! Ik had pijnlijke borsten, moe, buikkrampjes, steekjes en waterige afscheiding….. Ik teste pas 5 dagen na mijn nod positief… maar bleek dus toch te kloppen.

Ik duim voor je

groetjes
    Chantal

#3030293 Quote

Hey chantal.

Danke!! Je beschrijft precies wat ik heb.. Alleen borsten niet.. wel gevoelige tepels!
    Morgen testen.. nu wil ik het echt weten!

xXx Wendy

#3030294 Quote

Hoi,

Dank jullie wel voor jullie reacties…heb bij sensitest een paar testen besteld.. We duimen!!!!

Liefs

#3030296 Quote

Hey wendy en dre,

Ik heb vooraf getest met clearblue, en geloof ook sensitest, allemaal negatief. test van de kruidvat was na 5 dagen positief en 2 dagen later weer herhaald en was hij nog meer positief….
    Het kan   zijn dat je een late eisprong hebt gehad of dat je lichaam te weinig HCG nog produceert.
    Ik had daarbij ook nog eens op mijn NOD dag dat ik een paar spikkeltjes bloed verlor en bruinverlies…. dus dacht he shit toch ongesteld, maar bleek toch een innesteling te zijn geweest.

Ik duim voor jullie meiden, succes!!!

groetjes
    Chantal

read more image Lees ook: Dit zijn de eerste symptomen bij een zwangerschap
    #3030358 Quote

Hoi wendy,

Ik ben nou wel erg benieuwd. Ik had ook meteen na de derde week al last van misselijkheid en dergelijken. heb toen 2 dagen voor mn NOD positief getest.

Hoop voor jou dat ie positief is.

Liefs Jen

#3030378 Quote

Hoi hoi

Wat leuk dat jullie blijven reageren….

Hier is het wachten tot de testen in de bus liggen…als het goed is morgen. Heb vandaag buikpijn over de hele onderste linie..verder ook lage rugpijn. Vanochtend was het weer flink kokhalzen en heb de hele dag honger…en ben ontzettend moe!!!!

Wat is het toch ook allemaal spannend. We hebben een jongentje van 1,5 jaar en zijn alweer ruim 10 maanden aan het " proberen" eerder gezegd hopen op nog zo'n wonder..

Ik duim voor jullie!!!! (en voor mezelf) WAt zou het fijn zijn als je bijvoorbeeld een dikke puist op je linkerborst zou krijgen als je zwanger zou zijn,,,toch veel handiger!!!

Liefs

#3030379 Quote

Hallo dames,

Over vroege zwangerschapsverschijnselen:

Ik heb gelezen dat als je temperatuurt en je hebt ongeveer 5 dagen na de verhoging ( je ei dus) nog een keer een verhoging, dit een teken kan zijn van innesteling en zwangerschap. Ik heb dit zelf deze ronde, dus vandaar dat ik naar informatie hierover op zoek ging. Ik zit nu op dag 24, dus ik moet nog maar afwachten of de informatie ook daadwerkelijk klopt bij mij, 😉

Maar dus een leuk feitje voor wie temperatuurt!

Groetejs Martine

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen