Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

360 drinkbeker

• Auteur
  • Spatel
    Bijdrager

Hii dames, 

Ik heb voor mijn dochter een 360 drinkbeker van merk nuk. Deze is helaas al erg snel stuk gegaan. Nu heb ik eentje van de kruitvat gehaald de goedkoopste maar deze lekt ontzettend. Ik zou heel graag een fatsoenlijke willen hebben die niet zo snel stuk gaat en lekt.

Welke raden jullie mij aan?

Liefs! 

Wolkjes
    Bijdrager
    #10326928 Quote

Munchkin! Lekt alleen als je hem op de grond gooit.

#10326937 Quote

Ja die heb ik ook geloof ik. Ze hebben oranje blauw roze en groen en je kan ze gewoon bij de Etos kopen 

Babynov
    Bijdrager
    #10326964 Quote

Ik heb ook de Munchkin. Nog niet zo heel lang. Maar ook gehoort dat als die eenmaal op de grond is gevallen dat hij lekt. Ik probeer hem niet te laten vallen dus 😂

Klijn
    Bijdrager
    #10326966 Quote

Jaaaa munchkin! Hier al regelmatig gevallen maar daar kan hij echt tegen hoor. Er komt natuurlijk wel wat water uit als hij valt, maar is daarna niet lek ofzo. Bij ons is ie inmiddels wel een beetje gaan lekken, maar ik denk dat mijn zoontje af en toe zijn tanden in het rubber zet tijdens het drinken, waardoor dat te veel is versleten. Superfijne bekers!

Roze Wolkje
    Bijdrager
    #10326967 Quote

Munchkin! Die van Kruidvat had ik ook, lekte al met drinken dus weer terug gebracht. Munchkin komt een klein beetje uit als ze hem vanuit de kinderstoel op de grond gooit. Maar verder lekt hij nooit. 

Lees ook: Alles over doorslapen
    #10326969 Quote

Die van mij zijn al regelmatig om de grond gevallen maar lekken nog steeds niet. Jammer dat je die dekseltjes niet los kan kopen want mijn dochter heeft die ook kapot gebeten dus moest ik een nieuwe beker kopen alleen voor zo’n dekseltje haha 

#10326972 Quote

Kruidvat werkt uitstekend nergens last van goed alles dicht draaien 

Nijn
    Bijdrager
    #10326979 Quote

Wij hebben ook de munchkin 360, bevalt ons prima.

Onze dochter begreep al vrij snel wat de bedoeling was en het lekt niet. Alleen als het op de grond valt spat er drinken uit, maar dat hou je toch niet tegen…

En daarna maken wij altijd eerst de deksel weer droog voordat we de beker weer aanbieden, zodat er geen vocht in de deksel zit wat gaat knoeien. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct