Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

360 drinkbeker

• Auteur
  • Meisie
    Bijdrager
    #10326984 Quote

Dr browns 360 beker. Bij de munckin vond ik het siliconen gedeelte aan de bovenkant snel stuk gaan.  

#10326990 Quote

Dat bedoel ik dus en dan moet je een hele nieuwe beker kopen want het is niet los te koop. Heb je een link naar de 369 graden beker van dr Brown?

Neusje
    Bijdrager
    #10326993 Quote

Wij hebben ook de munchkin maar lekte inderdaad al vrij snel. Waarschijnlijk omdat hij ook vaak op de grond gegooid werd.. mijn dochter snapte ook niet goed wat de bedoeling was. Ik laat haar nu aan een tuitbekertje of aan een gewone beker drinken. 

PinkFlower
    Bijdrager
    #10326995 Quote

Van nuby is ook fijn, hier zit ook een deksel bij voor als je de beker in een tas mee wilt nemen, munchkin heeft geen deksel erbij.

Beide lekken niet alleen als je ze op de grond laat vallen maar dan is geen enkele beker helemaal lekvrij geloof ik haha

#10326996 Quote

Heb je een link naar de nuby want mijn dochter neemt er elke dag 2 mee naar school dus een deksel er op zou dan wel fijn zijn 

Spatel
    Bijdrager
    #10327007 Quote

Oh dames jullie zijn fantastisch! Zoveel reacties. Mijn dochter gooit graag de beker op de grond als ze er mee klaar is of ze zet hem op de kop -.-

Bij de nuk beker was in het midden van het silicone gedeelte gebarsten. Maar ik denk dat ik dan voor de munchkin en een nuby ga. Een reserve is ook wel fijn en kiezen blijft nog steeds moeilijk ^.^

Lees ook: Alles over doorslapen

Galileo
    Bijdrager
    #10327011 Quote

Munchkin wordt hier heeeel vaak met geweld op de grond gegooid en dan komt er een ‘slok’ water uit, maar lekt verder niet. Gaat gewoon in de rugzak, kinderwagen, etc, nooit problemen. En er wordt goed uit gedronken!

Meisie
    Bijdrager
    #10327029 Quote

Op de dr browns beker kan je ook een dekseltje doen, zit er bij. 

https://www.drbrowns.nl/drinkbekers/

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct