ja volgende week donderdag weer, tijd gaat gelukkig snel, ben erg benieuwd. en vind het ook heel spannend, de vorige keer ging ik met 8 weken voor het eerst en toen was het 6 weken groot, dus te klein! ik hoop zo dat het exact klopt met mijn berekening! en dus misschien 2, dat is ook nog spannend, maar als ik zo lees op internet gebeurd het weinig dat ze met 8 weken beide kloppen, maar het komt wel voor. ook komen er bloedingen voor als dat ene vruchtje wordt afgestoten, en ook komt t voor dat het vruchtje wordt ”opgenomen” door het lichaam… heel spannend alles bij elkaar, maar probeer zoveel al te genieten, en goed voor mezelf te zorgen, veel slapen, en gezond eten. Op dit moment erg misselijk… dus avondeten gaat ‘m niet worden denk ik
wat bedoel je met: beide kids veel te hoge bloeddruk en gedoe en nu ook de leeftijd niet mee. Wel spannend om te vertellen en de reactie.
ouders hoge bloeddruk, of jij, of je kinderen…?
en je symptomen duiden op een zwangerschap hoor!! kan niet eens op m’n buik liggen zo’n pijn in m’n borsten…
nou de kleine man wil even een spelletje doen op de laptop, dus spreek je snel weer!