Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

37 weken en menstruatiepijn

• Auteur
  • DaNIi
    Bijdrager

Vandaag 37+1 wk en sinds twee dagen veel last van ‘menstruatiepijn’ (zeurderig gevoel onderbuik, liezen en uitstraling naar de knieën, lichte krampen in onderbuik) . Ene keer houdt het een half uur aan en de andere keer kan het uren duren voor het weer wat afzakt, om vervolgens een tijdje later weer opnieuw te beginnen. Baby was gisteren ook ontzettend druk, gevoel dat hij heel erg naar beneden zat te duwen, nu is hij een stuk rustiger.

De baby is met 34 wk al ingedaald, dus lijkt mij geen indalingsweeën. Wat is het dan wel, voorweeën?? 

DaNIi
    Bijdrager
    #10119030 Quote

Niemand die even wil reageren? 

Simonelove
    Bijdrager
    #10119039 Quote

Zijn gewoon oefenweeen.. niks om je zorgen over te maken 😊

Deeem
    Bijdrager
    #10119043 Quote

Ik denk dat dit wel voorweeen zijn. Maar kan ook omdat de baby zo druk is. Heb je ook last van harde buiken? 

DaNIi
    Bijdrager
    #10119045 Quote

Ik denk dat dit wel voorweeen zijn. Maar kan ook omdat de baby zo druk is. Heb je ook last van harde buiken?

Nee, geen harde buiken… 

Famkok
    Bijdrager
    #10119046 Quote

Zijn inderdaad oefenweeen, geen zorgen dus!! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Nicolle B
    Bijdrager
    #10119096 Quote

Ik herken die menstruatie  pijn ook toen ik ongeveer 37 weken was. Geen idee wat het was.  Ik denk oefen weeen voorweeen maar het is herkenbaar😊

Je lichaam is zich gewoon aan het voorbereiden  😊

Succes 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct