Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

38 jr, uitgerekend 09/19 van 1e wondertje. Meer 35+ mama's in spe?

• Auteur
  • patlou
    Bijdrager

Hallo allemaal, 

Ik ben 38 jr en in verwachting van ons 1e kindje! Kan het nog steeds niet geloven 🙂 ben bijna 14 weken zwanger inmiddels. Zijn er nog meer leeftijd genoten die rond september zijn uitgerekend? Lijkt me leuk om een groep (WhatsApp of besloten groep op fb ofzo) te starten zodat we o.a. tips met elkaar kunnen delen en samen de zwangerschap kunnen beleven. Ik woon zelf in de regio alkmaar /heerhugowaard.

Groetjes lou 

SaskiaTholen
    Bijdrager
    #10180809 Quote

Ik was 35 jaar bij de 1e, nu zwanger van de 2e en ben 38 jaar als de kleine komt. November 2019 uitgerekend 

patlou
    Bijdrager
    #10180701 Quote

Leuk, zo zie je maar weer.. Eerste ingeving is vaak juist! 🙂 

Zoë
    Bijdrager
    #10179970 Quote

Hi Patlou, eerst dacht ik een jongetje maar opeens begon ik te twijfelen en gingen mijn gevoel meer richting een meisje. Ook door alle bakerpraatjes etc. Mijn eerste ingeving klopte dus 🙂 en ik had het iedereen ook gewoon verteld toen we het geslacht wisten. 

patlou
    Bijdrager
    #10179895 Quote

Spannend hoor Sanne, laatste loodjes !! 

Wat een leuk idee zeg nomade van de echo verrassing! Weer eens wat anders 🙂 

Welkom wolfje spannende tijd!!! 🙂

Wolffje
    Bijdrager
    #10179709 Quote

Hier een 42 jarige uit Hoorn (Noord Holland) nu 6 weken zwanger… 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Nomade
    Bijdrager
    #10179685 Quote

Wij hebben om mijn moeder en schoonmoeder te verrassen 2 weken geleden een 2D pretecho gedaan ! Zij hebben dat beide nooit mogen meemaken en vonden dit zo ontzettend bijzonder! De 3d echo vonden wij zelf een beetje eng, erg duur en ik was ook nog geen 26 weken ( toen 23) waardoor het waarschijnlijk niet een heel goed beeld zou geven! Mijn moeder en mijn schoonmoeder wonen beide niet in Nederland waardoor we het ook niet later konden doen! Het was wel goed geregeld met een groot videoscherm en alles werd goed in beeld gebracht! Wij wisten al dat het een jongen was maar dit werd nogmaals bevestigd😊! 

Sanne1979
    Bijdrager
    #10179655 Quote

Ik vond het de vorige keer lastiger, maar wij vinden het zo leuk om het pas bij de geboorte te weten. Het is wel makkelijker als je het weet, maar puur praktisch.

De vorige keer was ik ervan overtuigd dat het een jongen was (en dat klopte ook) en nu krijg ik steeds meer het gevoel dat het een meisje is. Nog 10-12 weken en we weten het 😉 

Het maakt voor ons totaal niet uit.

patlou
    Bijdrager
    #10179620 Quote

En succes Sanne met de pretecho morgen! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct