Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

38 jr, uitgerekend 09/19 van 1e wondertje. Meer 35+ mama's in spe?

• Auteur
  • patlou
    Bijdrager
    #10179618 Quote

Sanne, vindt je dat niet lastig, het geslacht niet weten? Als je in de winkel loopt en je ziet bijvoorbeeld een heel leuk jurkje, dat je dan niet weet of je dat kan kopen of niet ? Heel veel is zo geslacht gebonden .. Ik heb daar nu al last van hahaha 🙂 

patlou
    Bijdrager
    #10179617 Quote

Hoi hoi 

Zoë, een jongetje wat leuk! gefeliciteerd!      En had je dat ook als vermoeden? En houden jullie het geheim voor iedereen? Of zijn jullie daar open over? 

Wij willen ook weten wat het wordt, maar weten nog niet of we dat dan willen gaan delen of niet .. 

Pretecho moet je zelf betalen toch? 

De nipt test hebben we al gehad en die was gelukkig goed! Geen bijzonderheden 🙂

Sanne1979
    Bijdrager
    #10179556 Quote

Vorige zwangerschap ook met 16-17 weken een pretecho laten doen. Dit keer niet. Net als de vorige keer, willen we ook dit keer niet van tevoren weten wat het wordt.

Zoë
    Bijdrager
    #10179538 Quote

Ik heb met 17 weken zwanger een pretecho laten doen incl. geslachtsbepaling. Vond het zo leuk om te horen dat we een jongetje krijgen. Patlou, ook de Nipt al achter de rug of besloten dat niet te doen? 

Liefs Zoë 

Sanne1979
    Bijdrager
    #10179505 Quote

Wij gaan morgenmiddag een pretecho laten doen. Gewoon voor de leuk en hebben we de vorige zwangerschap ook gedaan. Volgende week de 30 wekenecho.

Sanne1979
    Bijdrager
    #10179504 Quote

Ik was net 38 toen onze zoon werd geboren en nu 29 weken zwanger van de 2e en net nog geen 40 als hij/zij geboren wordt. De zwangerschap verloopt goed, al vind ik het wel pittiger als de vorige zwangerschap. Groot verschil dat er nu een rondloopt van 1 1/2. Gelukkig slaapt ie meestal ‘s middags een paar uur en dan ga ik ook naar bed.

Een FB-pagina (besloten) zou ik wel leuk vinden, als de groep maar niet te groot wordt.

Succes allemaal en een mooie zwangerschap gewenst! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

patlou
    Bijdrager
    #10179427 Quote

Wij zijn op dezelfde datum uitgerekend valerie, grappig 🙂

Ik heb 23 april de 20 weken echo staan, ik ga geen pretecho doen. Gaat iemand de pretecho doen? Of al gedaan? 

Hebben jullie het allemaal al ‘ bekend’ gemaakt bij familie / vrienden? 

Zoë
    Bijdrager
    #10179216 Quote

Hai, ik ben vorige week 36 jaar geworden. Ook zwanger van de eerste. Nu bijna 22 weken zwanger en half juli uitgerekend. 

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Zeker heel bijzonder hè 🙂 

Groet Zoë

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct