Ik was er vrij nuchter in altijd.. maar toen het begon raakte ik een beetje in paniek…
Gelukkig bleef mijn partner erg rustig.. ik had alleen rugweeen en ben thuis bevallen.. met alleen me partner kraamzorg en verloskundige.. wilde graag moment met mijn partner delen en niet met heel familie erbij
verloskundige kwam zat ik op 4 cm… toen zei ze van ik kom over 3 uur terug of wil je dat ik nog even blijf… ( uiteindelijk goed dat ze bleef) want binnen die 3 uur werd hij al geboren…
pik kreeg het wegsuffen van de weeen eerst niet onder controle.. dus de verloskundige hielp me echt heel goed op weg en er doorheen. En ook me partner..
voor de helft van de tijd was ik ook in me eigen wereldje zeiden ze😂 ik wilde niet dat iemand aan me zat… ben op mijn linkerzij bevallen en wilde zelf me been vasthouden ..
ik vond het erg intens.. op een gegeven moment voel je echt dat je het er uit wil hebben… soort oerkracht moeilijk uit leggen.. heb een uur geperst voor die eruit kwam.. ik moest soms even streng aan gesproken worden om goed te persen😉
het is intens maar oh zo bijzonder te gelijk moment dat die op je buik wordt gelegd is onbetaalbaar ( tranen in me ogen als ik er weer aan denk hihi )