Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

38 Weken Zwanger Tweede Kindje Hoe Begon Het Bij Jou - pagina 2

• Auteur
  • Joany
    Bijdrager
    #10403669 Quote

Wat grappig om te lezen dat jullie ook aan het “wachten” zijn en zelfde vragen hebben 😅 laten we allemaal hopen dat het ons snel mag overkomen en als er nog meer mama’s zijn die hun verhaal willen delen; kom maar op!!

#10403847 Quote

Hier begon de eerste spontaan met weeën met 40+3. De nacht ervoor en ochtend ben ik mijn slijmprop verloren en in de ochtend ineens overgegeven terwijl ik dat al maanden niet meer hoefde, in de nacht de eerste weeën. Bij de 2e was ik er zwaar van overtuigd dat ze eerder zou komen. Slijmprop met 38 weken al verloren en al 4 weken voorweeën. Word je erg ongeduldig van en het werden lange weken zo haha! Uiteindelijk heb ik de hoop opgegeven en maar van een inleiding uitgegaan. Met 40+4 begonnen ook wederom ’s nachts de weeën spontaan. Die dag heb ik ineens nog het hele huis gepoetst, daar had ik het misschien wel aan kunnen herkennen. Verder ook om 2 uur ’s nachts wakker geworden van buikkrampen en wc bezoekje (excuses voor de info haha) om 4 uur eerste pijnlijke wee.

2e bevalling is overigens een stuk sneller gegaan dan de eerste. Bij mij was het zeker wast wat ze zeggen over een tweede bevalling.

Joany
    Bijdrager
    #10404128 Quote

Joany
    Bijdrager
    #10406600 Quote

Grappig ik ben 37+5 en ook super benieuwd. Eerste kwam met 34 weken. 

Heey Sanne, ben jij inmiddels al bevallen?? Ik nog niet…

MammmaS
    Bijdrager
    #10406661 Quote

Ik weet ook nog dat ik het allemaal zo spannend vond. Wat ga je voelen en wanneer weet je dat het is begonnen. Iedereen gaf steeds het stomme antwoord waar ik niks aan had.. je merkt het vanzelf. Oké, nu achteraf denk ik ja! Klopt. Ik had al weken harde buiken en voorweeen. 39+3 bevallen. 1.00 in de nacht werd ik wakker van een onrustige buik, ik dacht weer voorweeen. Ik ging plassen en bij afvegen een rood wc papiertje , ik schrok me wild en ging heel Google afzoeken, later in de nacht toch maar ontbijtkoek halen want ik had weer honger. Daar zakte ik door mijn knieën.. buik en rugweeen, het puffen ging automatisch mee.. het was begonnen. Succes!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct