Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4 3 Weken Zwanger Krampen Normaal

• Auteur

Hallo, sinds maandag (1 dag na men verjaardag 😍) positief getest om zwangerschap n’a 10 rondes proberen..
    Mooiste verjaardagscadeau ooit.

Toch ook de angst dit kleine wonder te verliezen. Bij ieder krampje of steek ben ik bang dat er iets mis zou zijn..
    Dit is men eerste zwangerschap, heeft iemand wat raad of weet meer?

Groetjes,..

#10565881 Quote

Nog heel vroeg om iets van te zeggen. Maar kunnen ook heel goed je darmen zijn hoor als je kramp hebt. Je kan niet veel meer dan afwachten…

Cvdpluijm
    Bijdrager
    #10565897 Quote

Als ik net zwanger was had ik ook steken en krampen en het gevoel als of ik ongesteld moest worden.

Maar was heel normaal zei de gynaecoloog omdat alles gaan groeien en je kan ook last hebben van je darmen.

Ivh
    Bijdrager
    #10565942 Quote

Dit is nog vrij normaal in het begin. Je hormonen doen heel wat met je lichaam, darmen zijn overuren aan het maken, baarmoeder gaat groeien, enz enz. Dus krampen zijn nog vrij normaal.
    En als je toch zorgen maakt, kan je altijd verloskundige even bellen en vragen wat zij denken..maar volgens mij is het pas ‘zorgmakend’ als er bloed bij komt…en dan bedoel ik zoveel bloed als bij een menstruatie.
    Dus probeer nog even rustig te blijven, zoek wat afleiding en probeer lekker te genieten van het feit dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!!!

GebruikerS
    Bijdrager
    #10565984 Quote

Ik had de eerste weken ook krampen zoals bij ongesteldheid. Het kunnen ook idd je darmen zijn. Ik ben nu 21 wk zwanger.

GebruikerS
    Bijdrager
    #10565985 Quote

En gefeliciteerd natuurlijk!!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10566019 Quote

Hoihoi,

Allereerst van harte gefeliciteerd! 

Ik had tijdens de eerste weken ook enorme krampen, meerdere keren gedacht dat het mis was. Inmiddels al 26 weken zwanger dus ik zou me geen zorgen maken. Lekker genieten! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct