Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4/5 weken zwanger

• Auteur
  • aapjeeee
    Bijdrager

hallo….

ik ben nu ongeveer 4.5/5 weken zwanger.. en ben elke keer benauwd. lijkt net alsof ik geen adem krijg.

heeft iemand dezelfde ervaringen? 

iets waar ik me zorgen om moet maken?

MarBosch
    Bijdrager
    #10080147 Quote

Ik had dat ook hoor toen ik net had getest. Ben als het goed is nu 6 weken en heb er nu geen last van. 

Als je twijfelt de huisarts bellen, of verloskundige

Ik heb zo nu en dan bloedverlies, maakt me erg onzeker. Donderdag echo, hoop dat alles goed is. Heb eerder een partiële mola zwangerschap gehad en ben daardoor nogal panisch op bloedverlies

MarBosch
    Bijdrager
    #10080148 Quote

Ik had dat ook hoor toen ik net had getest. Ben als het goed is nu 6 weken en heb er nu geen last van. 

Ik heb zo nu en dan bloedverlies, maakt me erg onzeker. Donderdag echo, hoop dat alles goed is. Heb eerder een partiële mola zwangerschap gehad en ben daardoor nogal panisch op bloedverlies

MarBosch
    Bijdrager
    #10080149 Quote

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct