Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4 Dagen Al Niet Overgegeven

• Auteur
  • RS
    Bijdrager

Hoi,

ik ben morgen 10 weken en maak me beetje zorgen dat ik stuk minder misselijk ben tot bijna niet meer. Terwijl ik afgelopen woensdag nog 2 x over de wc lag. Nu krijg ik ook weer een beetje me trek terug af en toe. Is dit een slecht teken ? Of is het normaal dat rond deze tijd de misselijkheid verdwijnt

Momofababygirl
    Bijdrager
    #10539573 Quote

Je gaat al richting het 2e trimester, dan nemen vaak de klachten af. Klachten zeggen gelukkig ook niks over hoe de zwangerschap gaat. Wees vooral blij dat her weg trekt!

RS
    Bijdrager
    #10539589 Quote

Dankjewel LM , stelt me wel beetje gerust

JoanB
    Bijdrager
    #10539765 Quote

Ik ervaar precies hetzelfde maar dan rond 13 weken. Het tweede trimester is onderweg. Niks om je zorgen over te maken maarrrr wel lekker om weer normaal iets te kunnen eten😁 geniet er maar van dat je trek weer iets terug komt!

RS
    Bijdrager
    #10539798 Quote

Dankjewel joan, blij stelt me toch beetje gerust

#10539872 Quote

Vooral heel blij mee zijn, betekent echt niks. Je lichaam heeft zich aangepast blijkbaar 🙂

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

RS
    Bijdrager
    #10540062 Quote

Merk nu wl dat mijn borsten stuk gevoeliger worden

RS
    Bijdrager
    #10540227 Quote

Te vroeg gejuichd. Vanmorgen was het weer zon feest🤮

JoanB
    Bijdrager
    #10540234 Quote

Haha ook heel herkenbaar! Hier is het trouwens vooral ’s avonds altijd maar afwachten of het avondeten nog lukt of niet meer. Nou ja, go with the flow zullen maar zeggen! En voor het goede doel allemaal;)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct