Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

4 Dagen Over Tijd 2

• Auteur
  • Shannnn xoxo
    Bijdrager

Hoi allemaal, 

Ik ben vandaag 4 dagen overtijd. En al 4 dagen heb ik bij wakker worden een temp van 36.9. Ik heb een zwangerschaps test gedaan, maar die negatief. Ik snap het echt niet meer. Ik heb waterige afscheiding, rugpijn, en krampjes in mijn onderbuik. Ook mijn borsten tintelen erg. Ik word hier zo onzeker van. Wat nu ?? 

Liefs Shannen

Anneke
    Bijdrager
    #10137628 Quote

Even afwachten en over enkele dagen nog maar eens een test doen.  Het klinkt alsof je zwanger bent maar te vroeg met testen 

Angii
    Bijdrager
    #10137677 Quote

Ik was ook meerderen dagen overtijd en verschillende testen uitgeprobeerd allemaal negatief, totdat ik eentje van clearblue deed, die met de wekenindicator en ja hoor: zwanger. 

Shannnn xoxo
    Bijdrager
    #10137759 Quote

Bedankt voor jullie bericht. 

Het is gewoon heel appart, heb zowat alle symptomen, maar toch elke test ( van de action ) negatief. Vandaag de hele dag niks geen krampen gehad, wel afscheiding. 

Dus bijvoorbeeld vrijdag weer testen ? 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen