Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4 dagen over tijd

• Auteur
  • Lanaaa
    Bijdrager

Dag allemaal,

Lang over nagedacht om hier wat te gaan plaatsen, maar misschien kunnen jullie ervaringen mij helpen.

Mijn man en ik proberen nu een aantal maand voor het eerst zwanger te worden. Ik heb er dus ook nog helemaal geen ervaring mee.
    Tot nu toe is het nog niet gelukt (zijn er ook nog niet zo heel lang mee bezig).
    Maar nu blijft mijn ongesteldheid wel lang uit terwijl ik normaal gesproken altijd op tijd ben en vaak juist te vroeg.
    Ben nu zo’n 3/4 dagen over tijd. Heb tot nu toe 1 test gedaan, en deze test negatief. Dit was overigens ook niet een hele dure test, misschien dat dat ook een rol speelt?
    Ik voel af en toe over de dag wel wat krampjes die lijken op menstruatie pijn maar dat is heel licht en het ebt ook zo weer weg.

Zou het kunnen dat ik te vroeg heb getest, en de test daarom negatief test, en dat ik het, als de menstruatie nog langer uitblijft, over een paar dagen weer probeer?
    Wat zijn jullie ervaringen/tips hierin?

Ik hoor het graag, want het wordt nu wel spannend.. 😉

Liefs

Rak sha
    Bijdrager
    #10064664 Quote

Mijn man en ik zijn in januari gestopt met de anticonceptie. Ik was vandaag 3 dagen overtijd. Ik wist alleen niet precies hoe mijn echte cyclus zou zijn, aangezien ik pas zo kort geen anticonceptie gebruik (gebruikte de nuvaring). Vanmorgen een test gedaan en was positief!

Heb je je test met ochtendurine gedaan? Ze zeggen dat dat het meest betrouwbaar is. Ik had wel een test van clearblue. Was voor mij de eerste test ooit, dus geen ervaring met andere testen.

Ik heb ook wel last van een menstruatie-achtige kramp in mijn buik de afgelopen dagen. Af en toe wat erger en soms ook even niet. Ik dacht de afgelopen dagen ook iedere keer als ik naar het toilet ging dat ik ongesteld zou zijn, maar niet dus. 

Misschien over 2 dagen in de ochtend een nieuwe test als je nog steeds niet ongesteld bent geworden? 

Liefs!

Mali Mali
    Bijdrager
    #10064668 Quote

Ik heb getest met zowel kruidvat als Action en die hebben, dus denk niet dat t met de prijs te maken zal hebben. Het kan natuurlijk wel zijn dat je cyclus deze maand anders is. Mijn cyclus is ruim een jaar een ramp geweest! 

Succes!

Tat Tie
    Bijdrager
    #10064944 Quote

Ik heb net 2 maanden overgeslagen, gestopt met anticonceptie 1 okt, 3 maanden goed en net dit. Dus ik vind het lastig hoor. Had al een aantal weken wel van die krampen alsof je menstruatie begint maar elke keer niks. Tot afgelopen zaterdag. Hoop dat het nu wat regelmatiger word. Maar ik zou me zeker de eerste paar maanden niet vastpinnen op een paar dagen over tijd.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct