Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4 dagen overtijd

• Auteur
  • MyrnaE
    Bijdrager

Hallo lieve dames,

Ik had 5 mei ongesteld moeten worden, maar tot nu toe merk ik er nog niks van. Verder heb ik een vrij regelmatige cyclus. Ik heb vanmorgen een test gedaan (die van kruidvat 2 voor 5 euro) maar negatief.
    Wat raden jullie aan?

Liefs.

jasmijn-
    Bijdrager
    #5732765 Quote

Hi MyraE,

In het begin heb je nog niet zoveel hcg hormoon waardoor gewone testen meestal een erg licht streepje kunnen geven. Misschien was het gewoon net nog iets te vroeg om te testen en is je cyclus toch iets langer dan verwacht. Je zou voor de zekerheid zo’n early test kunnen doen. Ik had die van clear blue toen gebruikt die ook aangeeft hoelang je al zwanger bent, dat gaf mij meer zekerheid/bevestiging dan een gewone zwangerschapstest.

Succes!!

MyrnaE
    Bijdrager
    #5732823 Quote

Vanmiddag de Clear Blue digital gehaald, die geeft aan niet zwanger.

Nog steeds niet ongesteld.

Ik ga nu gewoon wachten, en test eventueel volgende week weer.

#5732929 Quote

Hallo MyrnaE,

Ik moest ook 5 mei ongesteld worden en ben het dus niet geworden. Ik he  twee testen gedaan en allebei negatief..

Ik had me ook voorgenomen om gewoon tot volgende week te wachten en kijken of er nog iets gebeurt.. voor de rest ben ik niet misselijk of wat dan ook.. Heb jij ergens last van?

Liefs Neda

MyrnaE
    Bijdrager
    #5732932 Quote

Hoi Neda,

Nee ik heb behalve (meer)trek gedurende de hele dag en meer witte afscheiding nergens last van. Ook niet van menstruatie klachten.
    Vandaag nog steeds niet ongesteld..
    Word er een beetje moedeloos van…

Liefs.

#5733636 Quote

Vandaag ook 4 dagen over en nega testen… Heb jij nog nieuws myrnae?

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct