Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

4 Dagen Overtijd Maar Negatieve Test

• Auteur
  • JessiicaB
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Ik ben nu 4 dagen overtijd en 2 x negatief getest met kruidvat 2v5. Ik heb wel mijn eisprong gemerkt op woensdag 23 dec “denk ik” maar geen ovulatie test gedaan. 

Op dit moment heb ik niet het gevoel van opkomende menstruatie. 1 week geleden wel buikpijn/rugpijn en zere borsten gehad. Nu heel soms nog gevoelige buik/rugpijn en wat licht hoofdpijn.

Ik heb al 1 dochter van 18 maanden en bij haar testte ik op nod positief. 

Ik weet natuurlijk dat ik moet afwachten , maar ik vroeg mij af of er nog iemand is die dit ervaren heeft of nu ervaart? Of toch later positief testte?

Groetjes,

Jessica

Wishfull
    Bijdrager
    #10393801 Quote

Hee!

ik zit in precies hetzelfde schuitje! 
    nod was vrijdag, mbv ovulatietesten gezien dat ik mijn eisprong dinsdag 22 december had. 
    gisteren wel een klein beetje bruinverlies gehad, en een keer een klein beetje lichtroze.. vandaag alleen een beetje bruin. Wel last van krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar die heb ik al ruim een week nu..

ook met Kruidvat 2v5 getest en negatief 😕

rot hé… we willen gewoon duidelijkheid 😉

#10399735 Quote

Hiii,, 

en hoe is het afgelopen bij jullie?  

JessiicaB
    Bijdrager
    #10401445 Quote

Haai,

Helaas kreeg ik na 5 dagen overtijd toch mijn menstruatie. Nu nieuwe ronde nieuwe kansen 🍀

Hoe is het bij jou Wishfull? Ik kon op een of andere manier niet meer reageren op dit forum 🤔

Groetjes Jessica 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen