Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4 Dagen Overtijd Na Stoppen Met Pil

• Auteur

Hallo,  ik ben ongeveer 9 weken geleden met de pil gestopt. De eerste keer 2 dagen later dan moest ongesteld geworden. Nu ben ik al 4 dagen later dan de vorige keer. De testen zijn allemaal negatief maar heb wel last van misselijkheid/naar gevoel in mn buik en last van m’n darmen, tepels waren ook erg gevoelig tot gisteren. Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Iemand ervaring?

Beautygirl
    Bijdrager
    #10083680 Quote

Hey gebruiker, 

je kan inderdaad zwanger zijn maar hou er ook rekening mee dat je cyclus erg in de war is omdat je lichaam geen hormonen meer krijgt en alles zelf moet gaan doen. De symptomen kunnen ook heel goed menstruatie klachten zijn of klachten van stoppen met de pil. 

Hier sinds eind augustus gestopt en begin sinds april een beetje mijn cyclus te kennen. Mijn cylcus liep van 30 dagen tot 44 en weer  37 dagen. Het enige wat je kan doen is afwachten.

Lovethesun
    Bijdrager
    #10083755 Quote

Klinkt ook wel als ontpillen.. bij mij heeft het een half jaar geduurd voordat me cyclus weer normaal was..  en ik heb zelf ook aardig wat testen gedaan toen die tijd ivm klachten maar kwam uiteindelijk echt door het stoppen me de pil.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct