Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4 dagen voor mijn eisprong gemeenschap.. hoe hoog is de kans op….

• Auteur
  • Lanaa
    Bijdrager

Goede avond dames,

Heb een vraagje…Hoe hoog is de kans dat ik zwanger raak als ik 4 dagen voor mijn ovulatie/eisprong sex heb gehad?

Ik voel altijd mijn eisprong  en we plannen nooit om gemeenschap te hebben. Ookal hebben we een 3e kinderwens. We hebben meestal gewoon om de 3 dagen gemeenschap maar vandaag is het 4 dagen geleden (ben ziekjes en morgen gaat m ook niet worden ) en ik voelde echt vandaag  mijn eisprong.  

Normaal moest ik wel 4 dagen geleden (4 april) mijn eisprong hebben (cyclus van 28 dagen heb ik en 18 april is mijn NOD dag).  Maar voelde niets en vandaag wel. 

Iemand ervaring? Dat je zwanger bent geworden  (gemeenschap hebt gehad 4 a 5 dagen voor je eisprong)??? 

Sanngroen
    Bijdrager
    #10069871 Quote

Het enige dat ik weet is dat sperma gemiddeld 72 uur kan blijven leven. Verder ben ik helaas geen deskundige. En ik hoop dat je hier iets aan hebt

Cha m
    Bijdrager
    #10070005 Quote

Ik heb gelezen dat sperma 5 dagen kan overleven in de baarmoeder.. lang leve Google 😉 Haha maar wel op meerdere sites, niet enkel forums.. dus denk dat het wel klopt

Lanaa
    Bijdrager
    #10070676 Quote

super spannend.  Ik ga  denk ik de 18e test doen van CB (6 dagen van voor je NOD kan je die test doen) . 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct