Kies nĂș voor een abonnement met korting

Abonneer nĂș met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4 de kind

• Auteur

Hoi

ik ben een trotse mama van 3 prachtige kindjes đŸ„° Luna(7), Milou(6) en jaxx(20 maanden) en zou graag een vierde willen en mijn vriend ook voor hem zou het de 2de zijn. Mijn dochters hebben een andere vader waar ik een toxische relatie mee had en paniekaanvallen aan over heb gehouden hij had me fysiek helemaal kapot gemaakt waardoor ik nu bij psycholoog zit en emdr bezig ben maar nu zegt mijn vriend dat hij nog steeds een baby wil maar of ik er dan goed over na wil denken dat het geen impulsief iets is van mij en dat is niet zo maar hij zit er meer mee dat over een paar jaar mijn dochters naar de middelbare gaan en dat zou veel geld gaan kosten en qua kosten sta ik er alleen voor in de vorm dat hun eigen vader helemaal niets betaald voor hun iets met schulden en hij geen draagkracht heeft maar mijn vriend betaald wel mee maar hebben dan ook 2 kleintjes nog als we dan 4 kindjes hebben en dan zullen we ook grotere auto nodig hebben de dames samen op een kamer leggen maar ik denk dat alles wel op zijn plek valt en goed komt maar mijn vriend maakt zich wat zorgen om mij ook hij zegt ik wil ook graag maar je bent nog met emdr bezig en kan je het dan wel aan en dan kunnen we nog de dokter bellen om spiraal te laten verwijderen maar  ik weet dat ik het kan dus wat kan ik doen we willen graag maar bekijken alle scenario’s 

CoVo
    Bijdrager
    #10412385 Quote

Pittig verhaal meid. Wat fijn dat je nu zo’n goeie vent gevonden hebt die je deze ruimte geeft. Ik zou ‘m houden 😉

Ik heb geen ervaring met jouw verleden, maar wel met EMDR. Ik heb afgelopen kerstvakantie mijn EMDR therapie afgerond. Ik heb een jaar lang, wekelijks die therapie gehad, en dat is no joke. Zwaar, emotioneel en pittige nasleep, in ieder geval in mijn geval.
    Toen mijn vriend en ik over onze kinderenwens spraken, gaf hij ook aan dat hij wilde dat ik er klaar voor was. Ik heb gewacht tot mijn EMDR afgerond was. Nu ben ik 9 weken zwanger, en heel blij dat ik ervoor gekozen heb om het stap voor stap te doen, ipv tijdens mijn therapie al te starten. Je weet natuurlijk niet hoe snel je zwanger wordt, maar ook zwanger raken en zijn is emotioneel en soms stressvol. Laat staan een nieuw kindje.

Uiteindelijk ken je jezelf het beste, en is het vooral belangrijk dat jullie er samen achter staan. Heel veel succes met alles 👍

#10413296 Quote

Wauw, je hebt het niet makkelijk. En dan ook nog 3 kinderen om voor te zorgen en de wens voor een vierde. Respect. Ik wilde ook altijd 4 kinderen. Ik heb er nu twee en kan dat nog maar net hendelen haha

Ik zou zeggen, luister naar je vriend. Emdr afronden, lekker in je vel zitten en er dan samen voor gaan. Een zwangerschap, bevalling en een new born baby heeft toch altijd de nodige impact op iedereen. 

Sterkte met alles en vooral veel geluk. Ik hoop dat jullie wens uit gaat komen 😚

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct