Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

4 Maanden Oefenhapjes

• Auteur
  • NovemberMamaa
    Bijdrager

gewoon nieuwsgierig..

wie zijn baby at ook meteen veel van de oefenhapjes? Na twee dagen had meneer door hoe het moest. Sindsdien is hij gewoon driftig als het op is! 

hij geniet intens van de hapjes, als hij de lepel ziet aankomen maakt hij zo’n lief tevreden geluidje & komt er een enorme glimlach op zijn gezicht! 

Hij is overigens altijd wel hongerig geweest, meer mensen met baby’s die heel erg genieten van het eten? 

#10304184 Quote

Hier met 3,5 maand al begonnen en ging ook gelijk heel goed 

#10304192 Quote

Hier ook! Nog steeds een enthousiaste eter (maar potjes wil ie niks van weten haha).

Deesje P
    Bijdrager
    #10304196 Quote

Ik ben sinds maandag begonnen. Voor de fles at hij zo halve potje leeg. Nu geef ik hem uurtje na de fles en dan eet hij een paar hapjes. Op welk moment geven jullie de hapjes ? Voor of na de fles? Hapjes hebben ze nu nog niet perse nodig meer voor eraan te wennen. Ik heb ook een hongerige baby. Krijgt forte en smorgens een papfles.

#10304207 Quote

Tussen 2 flesmomenten in anders zitten ze nog vol van de fles of drinken ze de fles niet meer 

Rcl
    Bijdrager
    #10304250 Quote

Hier begonnen op me vinger en dan likken was 7 weken oud ik doe het niet dagelijks maar maakte al smak geluidjes maar wacht zeker tot 3,5 maand 

read more image Lees ook: Alles over doorslapen
    #10304258 Quote

Dat is precies de leeftijd waarop ik ben begonnen 3,5 maand 

#10304271 Quote

Hier ook hoor.

Intussen 1 jaar, 0 flesjes meer maar wel 4 boterhammen, 2 stuks fruit en dezelfde portie avondeten als zn moeder 😅

NovemberMamaa
    Bijdrager
    #10304273 Quote

Hier ook hoor. Intussen 1 jaar, 0 flesjes meer maar wel 4 boterhammen, 2 stuks fruit en dezelfde portie avondeten als zn moeder 😅

Haha! Ach een goede eter is fijn, geen zorgen om voeding & hij is heel druk dus gebruikt ook veel energie.

hier ook de hapjes tussen de flessen in. Hij heeft dan geen honger maar geniet er echt van! 

overigens is broccoli hier echt geen favoriet. 😂

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen