Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

4 Maanden Sprong

• Auteur
  • gebruiker298762
    Bijdrager

Hoi hoi

Zijn we in de 4 maanden sprong beland?hij sliep altijd heerlijk snachts maar sinds deze week word hij snacht 2 tot 3 keer huilend wakker..wat zijn jullie ervaringen bij deze sprong?hoelang duurde het?soms ben ik bang dat het geen sprong is en dat hèt zo blijft..van mijn andere kids kan ik dit niet meer herrindere…

Groetjes

Niempje
    Bijdrager
    #10229142 Quote

Hoi,

Yes bij de 4 maanden zit er zeker eentje.

Bij ons was deze best heftig en duurde wel een paar weken.

Daarna sliep ze weer een aantal weken goed maar vanaf 6 maanden begon de ellende weer en die is eigenlijk nog niet echt weg. Ze is nu 10 maanden 😉

Sammmy
    Bijdrager
    #10229282 Quote

Hey! Heb je de ‘oei ik groei’ app al? Je moet er wel iets voor betalen, maar de app is enorm handig! Je kunt dan zien wanneer een sprong is begonnen. Ook zie je waar ze ‘last’ van kunnen krijgen en krijg je tips om de sprong door te komen. 

Jlh
    Bijdrager
    #10229393 Quote

Hier ook in de 4e sprong. Oei ik groei app is idd handig. Zelf heb ik het ook het boek. Bizar hoe dingen kloppen. Als je het weet is het ook beter te begrijpen en voel ik me ook minder machteloos. Ze is overdag met geen mogelijkheid in slaap te krijgen. Hartverscheurend huilen. Nu hou ik er maar gewoon heeeel vaak tegen me aan. Soms valt ze 5 minuten in slaap en dan zijn die mooi mee genomen. Ik ga maar met haar flow mee. Zo komt zij  meer tot rust en ik uiteindelijk ook. Wij hebben wel t geluk dat ze in de nacht wel doorslaapt. Af en toe een huiltje maar dat is in haar slaap. Succes!

#10229697 Quote

Zoek op internet ook eens naar ‘slaapregressie’… waarschijnlijk herken je wel het een en ander. Hier duurde die ellende vrij lang, en nog steeds is het wat rommelig soms (11 maanden nu).

Niempje
    Bijdrager
    #10229700 Quote

Zoek op internet ook eens naar ‘slaapregressie’… waarschijnlijk herken je wel het een en ander. Hier duurde die ellende vrij lang, en nog steeds is het wat rommelig soms (11 maanden nu).

Ohh onze dochter is bijna 11 maanden.

Het is eigenlijk sinds haar ruim 6 maanden niet meer zo leuk haha.
    Hebben laatst een periode gehad met verlatingsangst.
    Nu wordt ze zo nu en dan snachts wakker en is dan niet te stillen, echt 1/1,5 uur lang alles bij elkaar janken.

Wat ‘doet’ die van jullie? 😉

read more image Lees ook: Alles over doorslapen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen