Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4 weken en opeens niet meer misselijk

• Auteur

Haii, 

Ik ben nu 4 weken zwanger. Een hele week ben ik super misselijk geweest en overgegeven sochtends en savonds. Maar sinds vandaag voel ik geen misselijk heid meer en kan ik tegen geuren. Ik maak me zorgen. Heeft iemand van jullie dit gehad?

Groetjes 

BenB
    Bijdrager
    #10163104 Quote

Kwaaltjes komen en gaan. Geen zorgen! 

#10163108 Quote

Zoals hierboven beschreven zeker in het begin heb je nog goede dagen zoals ik ze noem. Over paar dagen Hoop je waarschijnlijk dat je er meer van genoten had 😂

#10163110 Quote

Geniet maar van de momenten zonder kwaaltjes! Ze komen en gaan.. maar ze komen vaak ook weer terug als ze zijn weggeweest 😉

TS
    Bijdrager
    #10163124 Quote

Als ik jou was zou ik er van genieten. Ik raakte toen mij dat gebeurde ook in ‘paniek’. Nu inmiddels 15 weken en nog steeds kotsmisselijk en moe. Werk hooguit 20 ipv 36 uren nu. Thuis alleen op de bank en bed. Momenteel lekkere fikse griep erbij… weer wat nieuws in het assortiment…

.Ik hoop dat het jou beter vergaat haha.

Mama van tweee
    Bijdrager
    #10163125 Quote

Herkenbaar, maar hoort erbij! Hier in het begin ook, nu 6 weken en 3 dagen en de kwaaltjes worden steeds meer en duren steeds langer.. Succes! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Loesjeee
    Bijdrager
    #10163127 Quote

Ik ben volgens eigen berekening nu 6w en 5d en heb helemaal geen kwaaltjes!

#10163135 Quote

Dankjewel voor jullie berichtjes nu voel ik me een stuk opgeluchter 🙂 🙂 🙂 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct