Ha,
Best gezellig zo met elkaar te praten.
Over de vraag waarom ze mij naar het ZH sturen. Normaal doen ze dat bij onze vk-praktijk pas met 41+5. Vorige week bespreekbaar gemaakt, op basis van het Zweeds onderzoek dat ik liever toch echt bevallen ben als ik de 41 weken heb behaald. Gezien de klachten die ik al heb vanaf week 26, toen zat ik al het grootste gedeelte thuis en vanaf week 32 voorweeen en allerlei andere symptomen waarbij bij week 34 de vraag was of de bevalling niet al beginne was, zei de VK dus van dan kom je met 40 weken op controle en sturen we je dan door naar ZH. Voor eventueel inleiden is nog altijd eerst een gesprek met een Gyn vooraf. Dus verwacht dat als ik wordt ingeleid dat het niet eerder is als vanaf 40+4. Verwacht niet dat ze haast maken als er in principe medisch niets is…
Maar ga zeker eerst vragen of ze willen strippen en besluit aan de hand daarvan wanneer we gesprek in ZH plannen.
Wel fijn TJF dat je kan bellen en dat ze je willen helpen. Met hoeveel weken en dagen ben je voor de eerste keer gestript?
Rosa82, fijn dat je man thuis is en dat je het over kan geven. Fijne avond!