Hoi Tamara.
Ik weet het is je moeder, maar laat haar het maar even lekker uitzoeken. Ik wil ook alleen met mijn man de bevalling doen en veder niemand er om heen. Ik vind het is iets persoonlijk iets intiems van jou en je vriend (man)
Sterker nog de dag dat ik ga bevallen ook al is dat smorgens vroeg ik wil die dag bij komen en genieten samen metmijn man. Pas de volgende dag mogen ze allemaal komen kijken en dan ook pas mijn moeder en schoonouders. Ik wil de eerste 12 uur geen poppekast.
En je gaat zeker je laatste weken al nietleuk in. Maar ook daarin ben je niet de einige. Ik heb heel lang ruzie gehad met me zus die jarloers is dat ik zwnager ben en dat ik oma als eerste overgrootoma maak en mijn moeder oma dat had zei willen doen. En laatst was mijn schoonmoeder weer bezig zei is bang dat ze te kort komt en zei wil de liefste oma worden en mijn moeder afstoten ze is echt aan het strijden.
Ik heb zoiets het is ons kindje en ik zie wel hoe het gaat lopen, maar ik laat niet over me heen lopen en wijs ze de deur bij geziek.
Ook straks als ik weer aan het werk ben dan werk ik om het weekend dus ik heb maar 2 weekenden met mijn man en kindje, en dan wil ik niet altijd bezoek hebben en ook eens lekker met zen 3tjes zijn.
Ja meid kinder krijgen kan nog al wat te weeg brengen, en zeker de keuzes die je maakt kun je anderen mee voor het hoofd stoten. Maaronthou goed je bent niet de enige met geschit in de familie en het is jullie leven en jullie besluit en blijf daar bij.
Sterkte met alles en een fijne bevalling.
Groetjes van Lien