Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

408961 Kosten Bevallen Zkh

• Auteur

Hoi,
    Ik ga binnenkort in het zkh bevallen (ben 38 weken zwanger) en dat kost een kleine 500 euro. Maar dat betaalt de verzekering hoor.

#3165705 Quote

Dat hangt weer van ieders persoonlijke situatie af. Als je op medische indicatie bevalt, wordt sowieso alles vergoedt, maar wat je verder moet betalen of niet moet betalen hangt echt af van je verzekering en de aanvullende pakketten die je hebt. Het is altijd verstandig om daarnaar te informeren. Dan sta je niet ineens voor behoorlijke kosten.

#3165706 Quote

Hallo,
    Ik weet niet beter of je moet, als je op eigen keuze (dus niet op medische indicatie) in het ziekenhuis bevalt zelf betalen!
    Groetjes

#3165707 Quote

hoi hoi
    nee hoor ik zit bij het azivo
    en als je daar aanvullend verzekerd ben krijg je de helft vergoed en niet aanvullend dan zo een 200 euro
    en moet je wegens medische redenen inhet ziekenhuis bevallen dan betalen ze alles
    dus nee hoor je hoef niet altijd alleszelf te betalen moet je effe kijken wat jou ziekenfonds daar over zegt
    groetjes jacqie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen