Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

409017 Bevallen

• Auteur

jeetje de halve nacht al opgeweest. Lekkere weeen maar of het door gaat zetten dat weet ik niet. Ben erg onrustig en inmiddels moe heb slaap. Ik vind ze nog te lang duren en zit meer te wachten tot mijn man wakker word en eventueel het ziekenhuis kunnen bellen. Ze doen wel pijn maar niet overdreven erg. Ik hoop dat het wel door gaat zetten. Nou we wachten rustig af
    Karin 38/2

#3165980 Quote

misschien waren het oefenweeen en zo niet dan kan ik je nu waarschijnlijk feliciteren want het is nu al 1 1/2 dag later dat ik dit lees

#3165981 Quote

nee helaas het is helemaal weer afgezakt. Waarschijnlijk waren het oefenweeen. Regelmatig heb ik een wee maar het zet niet door helaas. We zien het wel.
    Karin 38/4

#3165982 Quote

Wat rot dat je telkens denkt dat het gaat beginnen. Moet erg spannend zijn, en vermoeiend. We lezen het wel als het zover is….en succes.

#3165983 Quote

als je nou weer weeën krijgt ga dan lekker in een warm bad of onder een warme douche staan ,zijn het nl oefen weeën zwakken ze af zodat je weer lekker kunt gaan slapen en zijn het echte weeën dan zetten ze juist door dus weet je ook meteen waar je aan toe bent

succes groetjes kristel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen