Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

409019 Ziekenhuisbevalling

• Auteur

Hoi,
    Wie weet wat ik allemaal mee moet nemen voor een ziekenhuisbevalling??
    Baby en ik moeten 24 uur blijven.
    Maar wat neem ik allemaal mee voor de baby. Voor mezelf kan ik het wel verzinnen, maar voor de kleine ……
    geen idee.
    Groetjes
    Audrey

#3165987 Quote

Volgens mij hoef je alleen kleertjes mee te nemen. Ik moet m ´n tas voor het ziekenhuis ook nog inpakken (ben bijna 37 wkn.). Van onze andere dochter had ik volgens mij niks mee, toen hebben we zelfs even kleertjes geleent. Oja, schiet me zelf ook ineens te binnen, een luierpakje is misschien ook wel handig. Luiers, flesjes en wat je nog meer nodig zou kunnen hebben, is volgens mij gewoon in het ziekenhuis aanwezig.
    Succes met inpakken en natuurlijk met de bevalling!!!!!!!!

#3165988 Quote

Hallo,
    2 rompers, 2 pakjes, babymutsje, sokjes
    jasje en Maxi-Cosi. Dit is wat wij toen meegenomen hadden. We hadden geen speentje mee. Deze bleek achteraf gezien wel nodig. Voor de zekerheid misschien wel meenemen.
    Groetjes,
    (sinds 31-03-'04 mams)

#3165989 Quote

Wat te eten voor de aanstaande vader!! Je loopt namelijk als man niet zo gauw weg bij je bevallende vrouw en als je dan uuuuuuren bezig bent… en van het ziekenhuis krijg je als man weinig tot niets.

#3165990 Quote

Vergeet vooral je fototoestel, rolletjes, extra batterijen niet!!!!!!
    Verder kun je via de homepagina van jongegezinnen.nl allerlei checklisten uitdraaien! Er staat er ook 1 op voor ziekenhuisbevallingen.
    O, ja, warme sokken is erg lekker..
    Goede bevalling toegewenst.
    Groetjes, chris mama sinds 1-3-04

#3165991 Quote

Er staat een lijst op deze ouders van nu pagina. Volgens mij aanklikken : zwanger en dank krijg je die lijst.

read more image Lees ook: De bevalling: wat kun je verwachten?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen