Hoi Elles,
Ik ben 28-04 bevallen van een mooie dochter 'Daimy',ik wilde thuis bevallen en het is uiteindelijk in het ziekenhuis geeindigd.
Tijdens mijn persweeen thuis wilde het niet erg opschieten dus had mijn vk me op een baarkruk gezet (voor de zwaartekracht)het is een laag krukje en de bovenkant ziet eruit als de vorm van een wc alleen is de voorkant open zodat de vk alles goed kan zien en kan helpen.
Mijn man heeft achter mij gezeten op een stoel om steun in de rug te geven,ik weet niet of dat allemaal onder de douche past en om nou met je rug tegen de muur aan te gaan zitten??
Ik ben op de kruk van de wereld af geraakt dus ik was blij dat ik iemand achter me had zitten en dat ik in de buurt van mijn bed was.
Na 5 kwartier persen zijn we toch maar naar het ziekenhuis gegaan want mijn weeen waren niet krachtig genoeg meer,ik zal je de rest besparen maar ik heb het allemaal als een hele goede ervaring ervaren.
Ik wens je alvast een hele goede bevalling en als het thuis kan moet je daarvoor gaan en geniet ervan ook van de tijd die je nu nog hebt zonder kleintje!
Groetjes Marjolein (mamma van Daimy)