quote: cat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2005 13:11:51'));
Hoi,
Geloof me als het vruchtwater zou zijn dan zou je het echt merken, daar kan je echt niet omheen.. Bij mij brak namelijk eerst het vruchtwater en dat bleef namelijk maar stromen.
Veel succes.
Groetjes,
Cat
Sorry Cat, maar dat is niet bij alle vrouwen zo!!!!! Ik verloor kleine beetjes vocht, zodra ik kracht zette…. dus bij opstaan, niezen, hoesten en lachen. Dit was toch echt vruchtwater!!!!!!!!!!! Ik dacht eerst dat ik incontinent aan het worden was vanwege de druk op mijn blaas en de verzwakte bekkenbodemspieren…. Maar nee, het was echt vruchtwater! Moest binnen 48 uur bevallen vanwege infectiegevaar.
Dus alsjeblieft wees wat voorzichtiger met je antwoord. Iedere zwangerschap en bevalling is anders! In jouw geval lag je baby waarschijnlijk nog niet helemaal ingedaald en kon het vruchtwater blijven stromen, in mijn geval zat de baby shocking klem en kwam er maar een klein beetje vocht uit.
In geval van twijfel altijd verloskundige bellen!!!! Als het namelijk wel vruchtwater is en je negeert het…… kunnen er bacteriën bij je kindje komen en als je dan nog doorloopt is de kans dat je kindje overlijdt aanwezig…. Je zou het jezelf je leven lang kwalijk nemen…..
Wij waren er op tijd bij en ons kindje is twee dagen ter observatie in het ziekenhuis gehouden (ik mocht gelukkig ook blijven) gelukkig was ons kindje gezond.
Groetjes Nynke