Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

3 maal is scheepsrecht

• Auteur

Dit werd mij verteld bij de derde IUI op 26 juli.
    …en het klopt, IK BEN ZWANGER!!!!!!
    Net getest, ik moest het maandag worden maar werd het dus niet. Ik had geen ongi pijnen en al zeker geen zwangerschapskwalen maar dus toch.
    Ik ben heel blij maar toch ook wel een beetje bang of alles wel goed zal blijven gaan. Er zijn er al een aantal naar het andere forum gegaan en weer teruggekomen dus eng is het wel. Laat ik nu maar genieten van het feit dat ik in iedergeval zwanger kan raken.

Meiden ik zal het virus proberen te verspreiden over dit forum. Ik hou jullie op de hoogte.

Gr. en hou de moed erin, Buffertje

#3182365 Quote

Joehoe, geweldig nieuws Buffertje!!! Van harte gefeliciteerd!!!

Liefs moi xxxx

#3182366 Quote

gefeliciteerd!!!

super zeg!!

geniet ervan!

xx kimpansee

#3182368 Quote

Kijk..dat geeft hoop en moed!!!
    Gefeliciteerd meid!!

gr. petra

#3182369 Quote

JOEPIE!!!!
    Super gefeliciteerd!!

Geniet ervan en ik hoop dat als je verhuist dat je niet terug hoeft te komen!!

Hou ons op de hoogte!

Liefs Claudy

#3182370 Quote

Van harte voor jou en je partner.
    Geniet ervan!!!

Groetjes,

NIna

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3182371 Quote

Hoi Buffertje,

Wat een goed nieuws. Dat geeft ons weer hoop! Hopen dat er nu met jou een nieuw zwangerschapsvirus is ontstaan op dit forum.

Een hele leuke tijd gewenst. Geniet er lekker van.

Liefs,
    Anne

#3182372 Quote

Hoi Buffertje,
    Hartelijk gefeliciteerd, het is je gegund meid!!

Geniet ervan en NIET terugkomen op dit forum. Het gaat je goed. En over iets minder dan 9 maanden heb je een wolk van een baby vast.

Veel liefs Ang…

#3182373 Quote

Ik hoop dat 3x is scheepsrecht ook bij mij geldt ik zit nu in de ww van IVF nr 3

GR Tamara

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct