Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bedankt allemaal

• Auteur

Hallo Allemaal,

Op deze wijze wil ik iedereen die mijn zo geweldig heeft gesteund, belangstelling in mij heeft, een luisterend oor heeft gehad voor mijn verhalen, en ga zo maar door.

Mijn opa is helaas gisterenmiddag na een ontzettende lijdensweg overleden.
    Hopelijk heeft hij nu rust gevonden en geen pijn meer, het is beter.

Maar het doet natuurlijk nog ontzettend veel pijn en verdriet. Toch ging het nog onverwachts ookal weet je dat het gaat gebeuren.

Dus nogmaals bedankt iedereen.

Liefs,
    Cynthia

#3182512 Quote

Hoi Cynthia, gecondoleerd met het verlies van je opa, heel veel sterkte voor jou en je familie in deze moeilijke tijd!

Liefs Molly.

#3182513 Quote

Lieve Cynthia,

Sterkte met het verwerken van dit verdriet!!

Liefs Lill.

#3182514 Quote

Veel sterke meissie! Ik zal aan je denken!
    Liefs Inge

#3182515 Quote

Lieve Cynt,

Heb je ook nog een mailtje gestuurd!! Wil je ook heel veel sterkte wensen met je opa.

Liefs Mick

#3182516 Quote

Hoi Cyntia

Gecondoleerd met je opa en ik hoop dat jij en je familie leren omgaan met dit verlies.
    heel veel sterkte.
    liefs winnie

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3182517 Quote

Lieve Cynthia

Gecondoleerd met het velries van je opa,ik had je al geprobeert te bellen maar stel dat nog even uit.Heel veel sterkte!!!

Dikke kus Tamara

#3182518 Quote

he cynthia,
    ook ik wil je condoleren met het verlies van je opa. heel veel sterkte toegewenst zolang als je t nodig hebt…. liefs, lis

#3182519 Quote

Hoi Cynthia,

Ik wilde je condoleren met het verlies van je opa. Ik hoop dat hij nu kan rusten na zo'n lijdensweg. Ik wens jou en je familie veel sterkte toe in deze periode.

Liefs Claudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct