Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

jiiippiiieee een eisprong

• Auteur

jippiieee,,, had vanmorgen nog een hoge temp 36.9 en had dus al een vaag vermoeden van een eisprong….net het ziekenhuis gebeld een gehalte van 24.7, dus een eisprong gehad!!! Goed he!!! Kun je nagaan dat dat tempen toch zeker wel betrouwbaar is hoor! Ik had vanaf dag 21 een tempverhoging…vandaag cd 28, dus volgens eigen berekening moet ik nu volgende week ongi worden…hopelijk niet natuurlijk!!

We hadden in principe de hoop al een beetje opgegeven, omdat de clomid tot nu toe nog niks had gedaan…en hebben maandag cd 19 de laatste keer geklust…en woensdag dus tempverhoging…dus de kans is aanwezig…

Dit word een lange week dames!!!

Liefs, moi xxx

#3182585 Quote

Hoi Moi

Nou dat is inderdaad goed nieuws. Ik hoop zo voor je dat je dan ook nog gelijk zwanger bent. Zou mooi zijn. Je bent net een weekje voor mij. Heb mijn NOD op 29 augustus. Ik zal voor je duimen volgende week.

Liefs janna nienke

#3182586 Quote

Hoi Moi,

wat geweldig voor je!!! Zelf zit ik ook al weken op een eisprong te wachten (mijn cyclus wordt alleen maar langer) en ik weet hoe frustrerend het is om maar te wachten op een eisprong. Ik duim voor je!

Groetjes F.

#3182587 Quote

hee hoi hoi

geweldig he dat je eindelijk een eisprong heb gehad, en nou idd maar hopen dat het ook gelukt is met klussen.
    he ik wens je veel sterkte met wachten deze week, en we horen het wel.

groetjes en liefs jorenda

#3182588 Quote

YES YES YESSSSSSS!!!!!
    Nou heb je mij aan het huilen gemaakt hoor! Goed zo! Blijf nog een paar daagjes klussen hoor, je weet maar nooit. Het Grote Aftellen is begonnen, oooh wat spannend joh!

Liefs, el.

#3182589 Quote

YO Fantastisch.

Eindelijk resultaat van de medicijnen. Hopelijk is het eindresultaat ook positief.

Ik zal voor je duimen, meis.

Lfs
    Mariska V

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3182590 Quote

Hee Moi

Da's mooi nieuws meisje!! Hopen dat het gewoon gelijk raak is. Wat een lekker gevoel hè dat het tegen verwachting in toch is aangeslagen.

Liefs,
    Anne

#3182591 Quote

Wat GEWELDIG Moi!!!!!

Gelukkig slaat het aan. Ik ben ontzettend blij voor je en hoop dat je maar snel zwanger mag worden of al bent natuurlijk!!!!!

Ik ga mijn duimen blauw draaien!

Veel liefs Claudy

#3182592 Quote

Hoi Moi,

Meid wat een goed nieuws. Vond het zo balen voor je, maar zo zie je maar zelf op dag 21 kun je nog een temp.verhoging krijgen.
    Nou, dat klussen klinkt ook goed, dus heb goede hoop voor je meid.
    Ik hoop zo voor jullie dat het nu in de komende tijd gauw voor jullie gaat lukken, kun je ook eindelijk naar het zwanger forum. Kan ik je daar af en toe eens bezoeken.

Liefs,
    Joan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct