Hé Mick,
Ik weet precies wat jij bedoelt. Ik zat namelijk in hetzelfde schuitje. Na mijn 5e IUI is besloten niet meer verder te gaan met IUI, omdat de kwaliteit zaad van mijn mannetje toch niet voldoende is. Dus 2 weken na de IUI verwacht je toch dat je of zwanger bent of ongi wordt. Helaas was ik niet zwanger en ben in gisteren ongi geworden (na goed 5 en een halve week). En voor het eerst in tijden ben ik eigenlijk opgelucht dat ik ongi ben geworden, nu kan er volgende week een doorverwijzing gegeven worden door de gyn. naar het EMC, voor eventuele IVF/ICSI. Begon de laatste week toch wel een beetje pissig te worden op mijn lichaam, dat het me zo in de steek liet en ieder week langer onzekerheid is een week verder van de volgende stap.
Ik hoop, dat jij ook snel met de volgende stap kunt beginnen, soms is dit best heel erg dubbel. Je wilt niet iemand toewensen om ongi te worden, maar soms is het nodig om verder te komen.
Voor mij dit jaar geen paasei, dus nu hopen op een paaskindje volgend jaar. In ieder geval hele fijne paasdagen en ga iets leuks doen om je een beetje af te leiden. Ik ga me in ieder geval flink inzetten voor het 2-daags paasconcours.
Liefs,
Marianne