Hi inge..mijn reactie op je ongi heb ik eerder al geplaatst..
VET K*T!!
Hier gaat t zijn gangetje wel aardig..heb inmiddels mijn 2 e les op t paard gehad..heerlijk lekker ontspannend..Geeft de burger weer wat moed en verzet de zinnen wat!
Mijn lichaam daar en tegen is flink aan het klooien..Na de HSG hield ik al klachten die ik elke maand had/heb..en die aan endometriose worden toegeschreven.. (welke weer bevestigd moet worden door een kijkoperatie) Deze K*T klachten zijn echter nu niet verdwenen..meestal lossen ze op met de menstruatie…Alleen de laatste periode van de cyclus krijg ik medicijnen hiervoor..deze helpen een beetje..maar nu is alles aardig heftig…Ben zelfs weer aan t kotsen….Ik heb eigenlijk wel zin in een pauze van een x-aantal maanden..zodat ik dan effe niks meer voel etc..Ben zelfs geneigd de gyn te bellen in de hoop dat er toch nog een wonder middel bestaat..De kijkoperatie evt nu maar gaan doen etc..
Natuurlijk haal ik mij weer van alles in t hoofd…K bedenk me zelfs af en toe dat ik misschien zelfs zwanger kan zijn…
Goed bovenstaande verklaard alweer genoeg van mijn gemoedstoestand…
Gewoon verder gaan..en niet teveel overal meer bij stil staan…
Heel veel sterkte enne…wanneer gaan jullie naar de USA? waar en hoelang..dit is ook een aardige droom van ons… Maar we kunnen moeilijk onze boerderij in de steek laten..