Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

418648 Dat Kan Er Ook Nog Bij

• Auteur

Mijn man heeft vandaag een zware overval gehad. Hij is kapot.
    zwaar kl*ote  zeg, je leven ligt in handen van een overvaller, hij is gevlucht voor de overvallers, voor gevaar van eigen leven.
    Gelukkig gaat hij hulp zoeken, dit was niet de eerste keer….
    Sorry meiden moest het even kwijt, liefs ilona

#3186611 Quote

Jeetje, wat afschuwelijk zeg! Heel veel sterkte voor jou en je man gewenst.

#3186612 Quote

Ach jeetje wat erg zeg! Kan me voorstellen dat hij er kapot van is. Van het idee alleen al krijg ik de rillingen, kan je nagaan als het je echt gebeurt.
    Heel veel sterkte samen!

Dikke knuffel
    patricia

#3186613 Quote

Jeetje wat erg zeg…daar schrik je toch enorm van!!! …en dat is misschien nog een eufemisme. Veel sterkte joh,

gr Jackje

#3186615 Quote

He Lieverd.

Heb je een mailtje gestuurd!

Jeemig zeg dit ook nog erbij. Wat vreselijk.
    Overvallers ………die weten echt niet hoe erg ze iemand die dit meemaakt mee in de shit helpen. Het heeft zo'n inpakt op je.   Bij mij worden er ook overval trainingen gegeven maar……..als het je echt gebeurd is het heel heel anders.

Goed dat hij hulp zoekt. Je moet er over praten, je gevoelens van je afpraten en verder gaan.

Wens je hem sterkte van me!

Knuffel!
    Cyn.

#3186618 Quote

Tjee wat erg voor jullie, ik heb gwoon kippevel ervan.
    Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte en praat of typ het maar van je af.

liefs Sabrina

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3186619 Quote

Jeetje Ilona WAT verschrikkelijk
    ik wens jullie veel sterkte!!
    sabine

#3186630 Quote

brrrr, niet leuk zeg. Vreselijk voor jullie 2, wat een impact. Doe het een beetje rustig aan, en misschien door deze spaningen vergeet de duivel wel langs te komen, :).
    sterkte meid liefs simone

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen