Hoi hoi,
Ik krijg nu nog 3x clomid, 4 tabletten per dag. Ik reageer schijnbaar erg goed op die 4 tabletten en hij (mijn gyn) is er van overtuigd dat ik binnen nu en drie maanden dus zwanger zou moeten raken. Mocht dit niet het geval zijn dan krijg ik waarschijnlijk een kijkoperatie en daarna moet ik beginnen met het spuiten van hormonen. Ik zou heel graag uit willen gaan van het positiefste (zoals zovelen onder ons) maar een beetje uit zelfbescherming zit ik mezelf toch al een beetje voor te bereiden op die kijkoperatie. Dat lijkt me zo ontzettend eng joh. Maar als het moet dan moet het, nietwaar?
We zitten nu weer in de afwacht fase. Het is altijd weer erg als je die 2 weekjes moet gaan zitten wachten. Tussen hoop en vrees. Het ergste is is dat het zaadje hoop alweer vollop aan het groeien is. Ik weet ook wel een beetje hoe het komt dus dat scheelt. Mijn zusje is aan het einde van mei uitgerekend dus je snapt dat we er in de familie heel erg mee bezig zijn. Al die leuke babydingetjes. Dat wil IK ook! Ik wil me ook suf kopen aan alles voor mijn eigen ukkepuk. Niet alleen voor die van haar, alhoewel dat ook wel heel leuk is hoor.
Liefs
patricia