Ha die Mick,
Fijn dat je weer veilig thuis bent, en goed te horen dat het goed met je gaat en dat je het zo lekker heb gehad. Was het al erg warm daar?
Ach misschien is het toch gelukt deze maand, Ik bedoel de vakantiegevoelens, een andere omgeving, geen stress, zon misschien is een keertje klussen net genoeg geweest.
Wacht maar geduldig af.
Haha, nee ik zit niet meer op tuinstoeltjs, de bank is afgelopen Dinsdag gekomen.
En hij zit geweldig, Ik zit nog steeds om me heen te kijken de halve avond, zo geweldig mooi en warm vind ik het staan de nieuwe inrichting (ik heb trouwens een 2 1/2 een 2 zits en een apart clubje van Leer ( waarvan ik gisteren heb gemerkt is dat ie heel donkerbruin is, terwijl ik een zwarte besteld heb) deze kleur is ook mooi hoor, en ik vraag me af of ik er wat van moet zeggen. Straks nemen ze hem mee en zit ik voorlopig weer zonder.
De eetkamerstoelen hebben we nog steeds niet. Maar heb goede hoop dat ik aankomend weekend wel aan de tafel kan gaan zitten.
Voor de rest is alles klaar…………………alles hangt aan de muur waar we het wilde hebben en alles is ingeruimd.
Ik heb net mijn computer opnieuw opgebouwd (nou ja mijn Pa heeft dat voornamelijk gedaan) dus zal de foto's nog even terugzetten en dan zal ik een foto sturen ok?
(al hoewel je alleen hotmail hebt natuurlijk, dus weet niet of dat gaat lukken qua grootte van het bestand)
Verder hebben wij aardig geklust en voel me een beetje anders dan anders. Moet woensdag ongesteld worden dus dat word weer spannend (ik verwacht niets hoor, maar je weet t nooit he)
Donderdag mag ik naar de Gynaecoloog……..ben zeer benieuwd!
Je hoort snel meer van me………………..
LIefs,
Cynthia