Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

418695 Ook Bij Mij Iui Mislukt

• Auteur

hallo lieve meiden,
    grrr vandaag is ook mijn ongi op komen zetten. klote zooi! Soms geloof je er helemaal niet meer in. maar goed, niet echt hoeven janken, op naar de volgende keer. Nog 5 keer " gooien met de dobbelsteen", en hopen op de 6!  en ja anders op voor de ivf.
    liefs simone

#3186796 Quote

Hoi,
    Jammer zeg. Balen he. Het was toch geweldig geweest als het gelukt zou zijn! Volgens mij is het nou bij niemand gelukt de eerste keer. Ik hoop voor je dat de tweede keer gewoon raak is! groetjes Noortje

#3186798 Quote

He lieve Simone,

Wat sneu voor jou!! Kan me voorstellen dat je er weer flink van baalt, alleen ik wil alleen even tegen je zeggen dat een vriendinnetje van mijn werk eigenlijk collega na 6 iui pogingen en de eerste keer met ivf zwanger is geworden dus niet opgeven ok, hoe moeilijk dat soms kan zijn dan weet je dat. Ik denk aan je en wil je heel veel sterkte wensen met dit verdriet ok.

liefs en een hele dikke knuf van mij

#3186804 Quote

Balen zeg, hopelijk heb je de volgende keer meer geluk! Positief blijven denken!

gr
    M

#3186805 Quote

Hai,

Wat vervelend voor je zeg! Wij weten als geen ander hoe het voelt!
    Hopelijk is het ook voor jullie snel raak. Veel succes met de volgende poging.

Groetjes en hou de moed er in, hoor!

Sabrina (Sab)

#3186833 Quote

hallo lieve meiden, bedankt voor jullie steun, heel fijn. Tja het is zoals het is, dus we zetten de schouders er weer onder. Ga misschien wat ondersteuning zoken in de acupunctuur, you never know.
    tot snle lief simone

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen