Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

418703 Operatie Is Goed Gegaan

• Auteur

Hoi allemaal,

De operatie gisteren is goed gegaan, dat heeft de uroloog gisteren tegen mijn vriend gezegt. Vandaag komt hij nog langs om het een en ander te vertellen.

Mijn vriend vond het wel meevallen alleen gisteren avond was hij nog erg moe en had pijn. Maar zijn urine zag er al goed helder uit, wel rood door het bloed maar geen stolsels of slijmslierten.

Het herstel duurt wel zo'n vier maanden, dat is wel balen, dus de ICSI van mei-juni gaat niet meer door, maar ach als eerst mijn vriend maar goed hersteld, dat is het belangrijkste.

Vanmiddag weet ik misschien meer dan horen jullie wel weer van me !!!!!

Liefs Belinda.

#3186824 Quote

Hoi Belinda,

Geweldig dat het zo goed is gegaan! Dan valt er echt een last van je af hè.

Liefs
    patricia

#3186827 Quote

Hoi Belinda,

Ik ben blij dat het goed gegaan is en ik hoop ook dat je vriend gauw weer opknapt.

VEEL SUCCES, MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Sabrina (Sab)

#3186839 Quote

Hoi belinda

Geweldig dat het allemaal goed is gegaan met je vriend. Het is toch spannend en je zit op dat moment te wachten en kan niks anders doen dan dat…
    Nu hopen dat het geholpen heeft dat zou nog het mooiste kado van alles zijn.

groetjes rozemarijn

#3186841 Quote

Hoi Belinda,
    wat een goed nieuws!! hopelijk voelt hij zich snel weer de oude
    wel balen dat de icsi niet doorgaat,maar je mannetje is wel even belangrijker nu..enne wie weet is dat helemaal niet meer nodig!!

#3186849 Quote

Hoi Belinda
    Wat goed zeg dat het je vriend is meegevallen!
    en inderdaad zijn herstel is het allerbelangenrijkste.
    Wel jammer dat de icsi (als ik me niet vergis) niet doorgaat
    maar als ie is opgeknapt zal het alleen maar beter worden.
    Beterschap voor je vriend
    Groetjes Sabine

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen