Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

418707 Vandaag Prikles Gehad

• Auteur

en idd zoals iedereen die me voor is gegaan…het viel mee!!!
    mijn mannetje werd erg bleek toen hij de naaldjes zag (idd naaldjes) dus sowieso had ik het zelf moeten doen. de prikzuster deed het even voor en daarna deed ik het zelf in een keer alsof ik nooit anders had gedaan…stond er zelf ook van te kijken. maar het is natuurlijk voor een goed doel!! je voelt er heel weinig van..het is gewoon het idee,dat je jezelf prikt in je buik…

dus: moochten er meiden zijn die het ook krijgen(hoop het niet natuurlijk)maar het is echt goed te doen!! voor ons vrouwen dan…hihi

#3186842 Quote

Hoi Hoi,

Goed te horen dat het allemaal is meegevallen.
    Ik denk dat het tussen onze oren zit, dat we angstig zijn om ons zelf
    te moeten prikken.
    Maar het is inderdaad voor een goed doel, en dan gaan we heel ver.

Heel veel succes ermee!!

Gr. Puck

#3186843 Quote

hoi petra

Ook bij jou is het meegevallen heeeel goed! Ik heb gister nog gestemd op je weblog en had het goed geraden. Je prikt gewoon zelf en het gaat goed.
    Ik heb gister de medicijnen opgehaald bij de apotheek. Gelukkig geen gekke rekeningen mee naar huis gekregen….
    Het bleef ook bij een eigen bijdrage van 7 euro.

Groetjes rozemarijn

#3186848 Quote

Hoi petra
    Geweldig Ik ben trots op je!
    Gelukkig is het meegevallen en dat je het maar in 1x zelf deed.
    Waarschijnlijk moet ik ook gaan prikken aangezien het voor ons ook icsi gaat worden.
    Dus jij en alle andere die geprikt hebben, hebben me wel gerustgesteld.
    Het is inderdaad voor een goed doel
    groetjes sabine

#3186871 Quote

Hoi Petra,

Wat een geluk dat het meeviel die prikles, ik zou ook helemaal zenuwachtig zijn.
    Het komt nu voor jullie wel dichtbij he ?!?!?!?!

Spannend hoor, ik denk aan jullie en dat het maar meteen raak mag wezen.

Liefs Belinda.

#3186920 Quote

Wat fijn dat jullie zo steeds een stapje dichter bij het uiteindelijke doel komen na al dat lange wachten. Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Heeeeel veel succes! groetjes Noor

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3186926 Quote

dank jullie wel meiden!!
    het is echt goed te doen en zelfs voor een watje als ik!!   hihi   nog 6dagen en   dan voor het echie…eindelijk!!
    jullie ook allemaal heel veel succes!!

#3186930 Quote

dapper allemaal..ik moet er nog niet aandenken brrrrr.
    Maar bijna alle meiden zeggen dat het meevalt dus dat zal dan wel zo zijn. Moet je bij iui met hormonen ook prikken?
    Heel veel succes de komende periode, spannend!
    M

#3186955 Quote

Hoi Petra,

Goed te horen dat je het mee vond vallen.

Ik had nog niet eerder gereageerd, omdat ik het nog even van me af wilde afschuiven.

Heb dinsdag a.s. ook mijn prikles (intstructie)

Ben er best wel een beetje bang voor. We hebben pas donderdag gehoord dat we EINDELIJK in aanmerking komen voor IUI, dat mag wel na 3 jaar oefenen en nu een onverklaarbare kinderloosheidsstempel op je voorhoofd.

Was eerst alleen maar blij, alhoewel ik er niet veel van verwacht. IUI heeft maar 11% kans van slagen en na 6 keer 33% zeiden ze in het ziekenhuis (???????????die procentuele berekening snap ik niet geheel maar goed)

Nu heb ik de folder nog eens doorgelezen en om het eerlijk te zeggen vind ik het al best wel heel wat. Iedereen zegt dat het meevalt dus daar ga ik ook maar vanuit maar…………mezelf injecteren met naaldjes ………………….ik vind het best heel eng.
    Puregon moet ik dus zelf spuiten als ik het goed heb begrepen van de 3e tot de 9e dag. En dan een injectie met Pregnyl. Volgens mijn vriendin is die wel erg pijnlijk en kan ik die beter laten zetten.
    Weet jij meer?

Maken ze echt een echo op de 3e dag van de cyclus?
    Dus als ik nog mega ongesteld ben, lekker dan, maar goed het is allemaal inderdaad voor het goede doel. Niet zo maar een doel, een heel erg goed doel.

Hoop dat we (alle meiden die ook IUI hebben of krijgen.
    Maar een of twee behandelingen nodig hebben.

Ik hoop niet tot IVF te moeten gaan, dat zie ik helemaal niet zo zitten. Die eitjes die worden weggezogen Brrrrrrrrrrrrrrrr

Maar heb t er wel voor over. Als dat DE manier is………….dan moet het maar.

Er zijn er al vele voor mij gegaan en ben zeker ook niet de laatste die dit moet ondergaan denk ik altijd maar!

Je hoort t wel hoe ik het ervaren heb, dindsdag.

Wanneer mag je echt beginnen met spuiten?

Ik ben afgelopen dinsdag pas ongesteld geworden dus zit nu pas op dag 6 van cyclus 36 (zolang zijn wij bezig)
    Dus het duurt nog ff voor het voor t eggie is, kan ik nog even rustig aan het idee wennen.

Spannend hoor he!

Weltrusten ik ga nu slapen, ik moet morgen natuurlijk werken en de wekker gaat bij mij om 06.00 uur dus………………time to go!

Liefs,

Cynthia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen