Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

418708 Stom Stom Stom

• Auteur

Hoi Allemaal
    Ja ik heb weer iets stoms gedaan ik moet altijd op dag 5 t/m 9 van mijn cyclus clomid slikken, maar nu is het dag 9 en heb ik nog niks geslikt.
    Ik was er met me hoofd niet helemaal bij,persoonlijke omstandigheden dat ik het gewoon echt ben vergeten.
    Meestal als ik het een dagje vergeet neem ik de volgende dag 2 tabeletjes maar ik kan toch niet nu 5 tabletjes slikken?

Deze maand slaan wij als ik het goed begrepen heb over want we moeten wachten op het zaaduistlag van me man.
    Ik denk dat ik maar even de poli moet bellen om het te vragen.

Groetjes Sabine

#3186851 Quote

Hoi Cynthia
    En bedankt hoor!
    Ik slik ook medicijnen voor me schildklier maar Eutyrox
    en die vergeet ik ook wel eens dagen maar dan voel ik me niet goed en denk ik ow ja ik moet medicijnen slikken. erg he?
    ik heb ze in me tas gegooid dan zie ik het zodra ik me tas open doe
    Ik neem ze ook nooit een half uur voor ontbijt

Ow oke ik dacht dat je overtijd was
    Best balen ja
    Ik heb het ook ik loop ook echt leeg me moeder zegt dat het voornamelijk door die schildklier medicijnen komt dan vloei je verschrikkelijk veel.

Werk ze nog
    Vandaag is echt zo een dag dat ik denk was ik maar lekker in me bedje gebleven
    ik kan me zelf ook echt niet ertoe zetten om te werken
    hi hi hi

Maar goed ik moet nog de hele middag laat ik dan maar wat gaan doen

Groetjes Sabine

#3186852 Quote

He, ben ik weer!

Ik heb zo'n handig doosje, kan ik voor de hele maand mijn pillen instoppen. Staat gewoon in het hoekje op het aanrecht en als ik sóchtends mijn brood sta te smeren zie ik dus dat doosje en denk ik   Pling,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,moet mijn pillen nemen.

Heb jij ook de ziekte van Graves dan?
    Ben jij ook zo veel aangekomen?

Ik ben van mening dat het misschien daar aan ligt dat ik niet zwanger raak.

Zou dat vloeien door de schildklierhormonen erg worden?

#3186853 Quote

He Cynthia

Ik ben er ook weer
    Nee ik weet niet precies wat de ziekte van graves inhoud?
    Mijn schildklier werkt gewoon te langzaam en daarvoor krijg ik medicijnen
    Ja dat wel en clomid is ook niet bevorderlijk voor de lijn ha ha ha
    Maar ja je hebt er alles voor over om een kindje te krijgen!

Spreek je weer
    groetjes sabine

#3186854 Quote

Nog even
    Bij mij is het wel zo dat het voor de grootste gedeelte lag aan me schildklier want doordat ik dat heb werken me hormonen ook niet optimaal en kreeg ik geen eisprong\
    en dat veel vloeien komt door de medicijnen.
    groetjes

#3186855 Quote

kijk eens bij deze link, ook staat hier e.e.a. over zwanger worden.

Ben 25 kilo aangekomen sinds ik het aan mijn schildklier heb, hij werkte eerst te snel en in een zeer ernstige vorm. 1 jaar aan de strumazol en thyrax. Hielp niets, toen ben ik bestraald met radioactieve jodium (de slok) bleek dat ze mij te veel jodium hebben gegeven dus nu werkt ie te langzaam en moet ik de rest van mijn leven aan de thyrax.

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3186856 Quote

Oeps vergeten de link te mailen
    http://www.graves-patienten.nl/ned/zie.htm

#3186861 Quote

Hoi Cynthia

Ik heb even gekeken op de site maar het gaat voornamelijk over een snel werkende schildklier de mijne werkt te langzaam

Maar dat is lekker door een fout van hun zit je er nu je hele leven aan vast

Groetjes sabine

#3186865 Quote

Hoi allebei

Ik zag dat jullie ook medicijnen slikken voor een traagwerkende schildklier. Ik slik het ook nu zo'n 4 jaar. In het begin vergat ik ze ook regelmatig maar ik ben er nu zo aan gewend dat dat niet zo heel snel meer gebeurt.
    Ook wij zitten in de medisch molen wat zwangerschap betreft. Maandag gaan we aan onze eertse icsi behandeling beginnen.
    Toen bij ons zwanger worden niet wilde lukken hebben ze van alles aangepast aan mijn tirax hoeveelheden tot ik er niet blij meer van werd. Het was echt jantje lacht jantje huilt kon niks hebben enz.
    Maar ondanks alle aanpassingen gebeurde er niks. Na onderzoeken bij mijn man kwamen ze er achter dat er te weinig bewegend zaad aanwezig was. Daarom de behandeling icsi.
    En toch zit de combinatie schildklier en zwanger worden me niet lekker omdat ze zeggen dat dat ook met elkaar te maken heeft. Onze gyn is het daar niet echt mee eens als je maar goed ingesteld ben moest het goed zijn.
    We gaan vol vertrouwen de behandeling in en hopen het beste er van.

Oja ik heb nog wel een site die ook traagwerkende schildklierziektes behandelen er is ook een forum aanwezig:

http://www.hypomaarniethappy.nl

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben

groetjes rozemarijn

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen