Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

418728 Twee

• Auteur

Hai,

Zoals sommigen al hebben kunnen lezen, moest ik vandaag weer naar het ziekenhuis voor een echo. Ik heb meerdere eitjes. 1 was pas 7,5 mm en toen was er nog 1 van 10mm en nog 1 van 10mm.

Ik moet vrijdag weer langskomen voor een echo, om te kijken of er eentje eruit springt. Bij 10mm bepaalt het eigelijk of het eitje doorgroeit of niet. Nou, moet ik wel zeggen dat dit de eerste keer is dat ik laat in de cyclus als nog een eitje groeit en ook nog 2. En ik slik geen hormonen. Ik dacht al, straks krijg ik een tweeling, maar ik heb begrepen dat er maar eentje eruit springt, als het goed is. Nou, spannend, nu heb ik er 2, nou hoop ik ook dat er eentje doorzet. Mischien is het toch inderdaad om en om bij mij.

Spannend en verwarrend!!

Groetjes, Sabrina (Sab)

#3186994 Quote

Hoi Sabrina
    Wat goed dat er nu eindelijk iets groeit en ook nog 2 Super!
    2x de kans om te springen dus dat moet lukken!
    groetjes sabine

#3187004 Quote

Heeeeeeee dat is goed nieuws!! Fijn he dat je lichaam het dan toch gewoon goed doet!
    gr.Inge

#3187008 Quote

Hey Sabrina,

Wat een goed nieuws meisje. Lekker gevoel hè, 2x zoveel kans. Hoop voor je dat er wat gaat gebeuren.

Liefs
    patricia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen