Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

418747 Aankomende Week 2e Iui

• Auteur

Hallo lieve meiden,

Vandaag om 8 uur mocht ik me weer in het ziekenhuis melden voor het eerste bloedprikje. Het was erg druk en omdat er in het weekend maar 1 prikker is duurde het een uur voordat we weer buiten stonden.
    Ik verwacht mijn eisprong rond woensdag/donderdag. Spannend weekie dus. Ik heb er deze keer een beter gevoel over dan de vorige keer al zie ik wel weer mega tegen die 2 wachtweken op.

Lfs inge

#3187082 Quote

Heeeeeeyyyy Lieffie!!!!

Dat wordt weer spannend dus!!!!! De duimen draaien hier weer volop!!!!!
    Hopelijk deze ronde!!!!! Hier alvast wat zwangerschapsvirus in een doosje….

Liefs en een hééééééle dikke knuffel………Lill

#3187083 Quote

Hoi Inge,

Wat een spannend weekje wordt het toch weer! Ik hoop dat je goede gevoel lekker aanblijft en hopelijk gaat het dit keer lukken!

Ook van mij krijg je het virus "toegedacht"!!!!!

Heel veel succes voor jullie beiden!

Liefs Claudy

ps hier gaat alles nog steeds goed. Heb van de week weer controle en mag vanaf woensdag thuisbevallen!

#3187088 Quote

Hallo lieve meiden!

Jaaa we gaan er weer voor. Ik zit alleen wel even heel druk op mijn werk wat onrust geeft maar het is niet anders. Knop om en gaan met die banaan.

Hee Lill!! Al gewend aan het idee!! Wanneer heb je die echo nou ook alweer??

Geweldig Claudy dat je al zover bent!! Wil je eigenlijk thuis bevallen??

lfs ing

#3187095 Quote

Haaai Inge,

Veel suc6 deze ronde, we sleuren je wel door de twee weken heen! En gaan enorm duimendraaien. Toi,toi, toi!

groetjes Sjanneke

#3187107 Quote

Heeeeeeeeee Flausmaus!

Sorry had niet eerder tijd je te mailen, dus nu ff snel!

Hoop zo dat het gaat lukken voor jullie dit keer.
    Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over.

En hoop maar zo dat het bij twee keer blijft voor je!
    En ook dat ik  je niet al te veel ga inhalen vanaf volgende maand. Wie weet zijn we straks wel gezellig samen zwanger door de IUI's

Het moet gewoon lukken!!

Ik duim voor je meis!

Cyn

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3187124 Quote

Hoi inge

Ik hoop dat je deze keer heeel veeel meeer geluk mag hebben en je ook met goed nieuws op het forum beland dat zou toch heel mooi zijn.
    Succes

groetjes rozemarijn

#3187127 Quote

Hallo allemaal!

Heb vorige vrijdag eerste IUI gehad en mag nu twee weken in spanning wachten. Donderdag komen ze eerst nog een spuit pregnyl zetten en dan mag ik vrijdag 13 mei (wat een datum he?) komen voor een bloedafname tenzij dat er eerder bloedverlies is.

Spannend! Ik ben blij dat er een forum is waar iedereen lekker tegen mekaar kan opkletsen over al die spannende momenten.

Veel succes allemaal! En tot binnekort. Ik laat jullie iets weten zodra ik positief of negatief nieuws heb.

#3187136 Quote

Hee scorpio,

Ik snap je verhaal niet helemaal. Krijg je nog een keer een spuit? Zou je me dit kunnen uitleggen?

Enne Inge ontspanse he? Ben nieuwsgierig hoe het je is bevallen! toi toi toi nogmaals

groetjes
    Sjanneke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen