Hoi Sjanneke,
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, begrijp heel goed dat het moeilijk is voor je, en dat je dan blij bent als je zwangere collega thuis is.
Ik had ook een heel goed advies voor een vriendinnetje van mij, ik heb tegen haar gezegd wacht niet te lang als je voor de tweede gaat beginnen, maar goed dat advies heeft zij goed opgevolgd, en nu na 1 maand stoppen met de pil is het in 1 klap raak, ben echt heel erg blij voor haar, ze zij nog tegen mij dat zij er moeite mee had om het aan mij te vertellen omdat wij nu langer dan drie jaar bezig zijn voor de tweede, ze zij ook nog het leven gaat gewoon door, ondanks dat ik zo blij voor haar ben kon ik er vannacht niet van slapen een soort panic gevoel van o jee wat nu als het echt niet meer gaat lukken bij ons, ok ik moet niet zeuren we hebben er gelukkig 1 en het verlangen is groot naar de eerste dan naar de tweede.
Jij ook kop op en we geven niet op he voor ons zal het uiteindelijk toch uitkomen want de wonderen zijn de wereld niet uit, maar ik ken je gevoel maar al te goed soms kan je er gewoon flink van balen waarom het bij de 1 wel snel gebeurd dan bij de ander..
Ik stuur ook al mijn positieve vibes jou kant op en dat het snel bij jou ook gaat lukken.
Groetjes Mickey