Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

418778 Ben Net Ongi Geworden Ben Zo Blij

• Auteur

Heee lieve Meiden,

Ben net ongi geworden, voor het eerst weer een normale goede ongi, dat houdt in dat ik dinsdag bloed kan prikken, en dat houdt waarschijnlijk in dat we een kans hebben om met ivf te beginnen. Morgen ga ik meteen m'n gyn bellen om een afspraak in te plannen. Jeetje wat ik blij zeg.

Heel veel liefs van mij

#3187217 Quote

hoi

Ook al klinkt het maf op dit forum harstikke fijn…. Ik hoop dat je snel met ivf mag beginnen…
    Heel veel succes gewenst in het ziekenhuis volgende week

groetjes rozemarijn

#3187219 Quote

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WAT GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!
    NU GAAT HET ECHT GOEDKOMEN HOOR LIEVE
    MICK!!!!!
    IK BEN ZOOOOOOOOOOOOO BLIJ VOOR JULLIE!!!
    ECHT NIET MEER NORMAAL GEWOON!

IK GA VAST OP HET DAK STAAN HOOR IK ZIE JE
    ZO OK??!!

YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    VEEEEEEL LIEFS, KNUFFELS, KUSSIES VAN EEN
    ZEER BLIJE INGE!
    OOK VOOR B EN I!!

#3187229 Quote

Heee Rozemarijn,

Ja he gek he, ieder ander wil niet ongi worden maar zwanger, ik wil precies het tegenovergestelde, ik moet eerst een goede ongi hebben en dan kunnen we kijken wat de waarden zullen zijn en als die goed zijn kunnen we op voor ivf, we zijn er zoo blij mee, na zes lange weken wachten toch nog ongi, morgen meteen afspraak maken met gyn, het zal wel even duren voordat we weer aan de beurt zijn, en dinsdag bloed prikken, het worden weer spannende dagen, ik ben meestal heel positief voor anderen, heb weer besloten om dat ook weer voor mezelf te zijn, bedankt voor je reactie.

Liefs Mick

#3187230 Quote

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Inge,

Wat geweldig he, gelukkig mag ik nooit de moed opgeven natuurlijk komt het goed met ons, en gaan we straks samen   op het dak staan, moest vanmiddag nog aan je denken toen er een flinke regenbui buiten bezig was heb ik snel even een regendansje gemaakt in de tuin zo blij was ik dat eindelijk de ongi toch nog gekomen is, nu is de weg weer open voor ivf, ben er ook aan toe, en ik ben ook van plan om met acupunctuur te beginnen. Hoop dat het verder goed is met jou, en dat de tweede iui is gelukt, blijf positief ok.

heel veel liefs en knuffels van mij

#3187231 Quote

Hee Mick!

Wat een goed nieuws zeg. Eindelijk na zo'n lange tijd weer eens een echte menstruatie.
    Hopelijk heeft de Gynaecoloog je goed nieuws te vertellen en …………..kom je in aanmerking voor IVF!

Ik zal voor je duimen.

Groeten,

Cynthia

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen