Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420377 Hoi Nicole1

• Auteur

He meid,

Hoe gaat het met je?
    Hebben jullie al groen licht gekregen van de verzekering?
    Was gewoon even benieuwd hoe het met je gaat en aangezien we het nogal druk hebben op het moment, kan het dus zijn dat ik een berichtje van je gemist heb en wou daarom even checken of alles goed gaat.

Nou ik hoor wel weer van je.
    Liefs Nicole.

Ps. Ik denk veel aan jou en Juffy en blijf volop duimen, het is jullie zo gegund.

#3193862 Quote

Hoi Mammie,

Leuk dat je aan ons denkt. Wij hebben morgen ons gesprek met de IVF-arts en de prikinstructie. We zullen denk ik toch moeten wachten tot 1 november, dan start de verzekering.

Wij zijn op dit moment ook erg druk in de verbouwing. We zitten dus in hetzelfde schuitje. Hoe is het bij jullie in het nieuwe huis, schiet het al op?

groetjes

Nicole

#3193869 Quote

Hoi Nicole,

Zo te lezen hebben jullie het dus ook op het moment lekker druk met verbouwen. Hier gaat het weer de goede kant op, we zijn weer lekker bezig met opbouwen en je ziet het gewoon met de dag meer in orde komen en vooral ook mooier worden.
    Wel ligt ons gezinsleventje even een beetje op zijn kop, want ja mijn man werkt tot savonds half 8 ongeveer en komt dan gauw wat eten en gaat daarna nog een paar uurtjes in het huis werken en ik moet dan toch thuisblijven bij de kindjes. Dus we zien elkaar op het moment heel weinig, ook de jongens hebben dit goed in de gaten.
    Maar ja nog een paar weken en dan halen we de tijd samen wel weer in.

Dus jij hebt morgen de prikinstructies, ben je wel van plan om zelf te gaan prikken (meen me er iets van te herinneren dat je dit niet zo zag zitten of wel?) Het valt echt reuze mee hoor. Ik heb altijd in het verpleegtehuis gewerkt en ik moet eerlijk zeggen dat ik liever mezelf prikte dan een van de mensen daar. Trouwens dit gelde voor de hele behandeling, ik heb liever zelf wat pijn en ongemakken dan dat ik aan moet zien dat iemand anders dat heeft. Dat maakte het ook wel makkelijker om te begrijpen hoe moeilijk mijn man het ermee had.
    En november is nu ook wel al heel dichtbij he, dus nog even geduld en lekker uitrusten, dat je fit aan je behandeling kunt beginnen.
    En ik blijf voor jullie duimen, al moet ik doorgaan tot de velletjes erlangs hangen.

Groetjes en tot gauw weer en veel succes morgen.
    Liefs Nicole.

#3193881 Quote

Heee,

Hoe staat het met de verbouwing? Zit er al schot in? Je kunt waarschijnlijk al hier en daar zien hoe het worden gaat?!
    Nog even en dan kunnen jullie in jullie hele mooie nieuwe woning.

Ik ben dinsdag gestart met het prikken. Het valt mij vies tegen. Ben nu nog nerveuser voor het prikken dan bij de eerste behandeling. Maar misschien dat het nog weg trekt. Vandaag de 3e prik, hoop dat deze beter gaat!

Vind het zo lief dat je altijd zo meeleeft! Terwijl je het zelf ook erg druk hebt.

Succes met de laatste loodjes…
    Juffy (Nicole)

#3193884 Quote

He Juffy,

Dus jullie zijn ook alweer bezig, ik heb het op het moment zo druk dat ik een beetje de tijd vergeet en niet in de gaten had dat jullie al weer bezig zouden zijn.
    Ging het spuiten gisteren al iets beter? Maar je zei dat je vriend er savonds niet is en je moeder het daarom komt doen (waar zouden we toch zijn zonder onze mammies) maar is er een reden voor dat je savonds spuit, ik deed dat namelijk smorgens. Maar ik heb ook 2 keer gehad dat ik echt niet durfde en toen heeft mijn papa ze gezet, hij heeft vroeger in het leger aan de lopende band spuiten gezet en ik moet zeggen dat hij het niet verleert is.
    ik denk trouwens dat het wel heel normaal is dat je nu nerveuser bent, want je weet nu hoe het allemaal gaat en de eerste keer laat je het allemaal maar op je afkomen omdat je van "niets" weet. Maar probeer niet teveel aan de eerste keer te denken want dat was een extreem geval en deze keer gaat het vast een heel stuk beter.

En we zijn idd al een heel eind met het huis, we hebben nog dik 5 weken dus dat moet wel gaan lukken allemaal. Ik heb gisteren alweer een gedeelte ingepakt en het begint hier al aardig leeg te worden (iets minder gezellig maar ja).
    En ik heb het inderdaad druk, maar dat wil niet zeggen dat ik niet even tijd vrij kan maken om te proberen om jullie een beetje te steunen, het is helaas zo weinig wat ik voor jullie kan doen. Ik weet zo goed wat jullie nu allemaal meemaken en jullie zitten dan ook de hele dag in mijn gedachten.

Heel veel succes de komende weken en ik duim gewoon weer verder.
    Liefs Nicole.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen