Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420380 Al 4 Jaar Bezig En 3 Jaar Forummutsje Volgende Week Ivf

• Auteur

Hee meiden,

Hier ben ik weer eens op het vertrouwde forum. Eigenlijk alle meiden van mijn tijd (de meesten dan) zijn zwanger of al mamma maar ik schrijf nog steeds hier. Na veel gedoe en pech beginnen we dan met 1,5 week echt met ivf. Hopenlijk brengt dit ons meer dan iui want dat was 6 x niks. In februari hebben we al een prikinstructie gehad omdat we eerst toen zouden beginnen maar ik ben bang dat ik het allemaal niet meer weet dus ik ga zo bellen om te vragen of we een extra prikinstructie kunnen krijgen.
    Zoals een aantal van jullie weten hou ik al lange tijd alles bij op een weblog dus wil je eens meelezen of meepraten dan ben je van harte welkom op:
    http://wensweb.web-log.nl/wensweb/
    Lijkt me gezellig om jullie berichtjes te lezen namelijk!

lfs ing

#3193868 Quote

Hoi Inge,

Geweldig om te lezen dat jullie nu dan toch met IVF gaan beginnen, tenminste ik neem aan dat dit ook betekent dat jullie het saampjes ook weer een beetje op een rijtje hebben en het weer beter tussen jullie gaat.
    Ik wil jullie dan ook heel veel succes en sterkte wensen voor de komende tijd en hoop dat jullie na deze zwarte periode in jullie leven eindelijk het geluk ook mee mogen maken, het is jullie in ieder geval gegund.
    Ik duim volop voor jullie mee!!!

Liefs Nicole.

#3193872 Quote

hai Inge,

Ik weet niet of je mij nog kent, ik denk eigenlijk niet, want het is al heel erg lang geleden. Ik was" A" van het als zwanger worden langer duurt forum van ongeveer 1,5 jaar geleden. Ik had toen een hele tijd op het forum mee gelezen, maar durfde nooit mee te doen, omdat ik al een dochter van 4 had en het ongepast vond om mee te doen. Uiteindelijk heb ik destijds toch de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld. Jij was degene die dat gevoel bij me heeft weggehaald en toen heb ik een tijdje actief mee gedaan.
    Totdat het hele forum werd vernieuwd, ik vreselijk zat te kloten om me aan te melden, dat lukte niet enz enz toen ben ik een hele tijd niet meer op het forum geweest.

Ondertussen zat ik ook al enige tijd in de malle molen ( niks vergeleken met wat jij allemaal mee hebt gemaakt) en had ik het vreselijk moeilijk dat ik niet zwanger kon worden. Maar een wonder overkwam ons, na de hsg bleek ik spontaan zwanger geworden! En na een vreselijke zware en spannende zwangerschap ( kindje had mogelijk een afwijking of was niet levensvatbaar) zijn wij in mei de trotse ouders van een toch kerngezonde dochter geworden!

Ik ben sinds de zwangerschap actief op het juni forum, maar lees nog geregeld op dit forum. En ik was zwaar verrast dat daar een berichtje van jouw opstond! Meid wat moet jij/jullie veel doorstaan! Ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes wensen met de ivf en ik hoop met heel mijn hart dat het nu eens raak zal zijn! Ik ga voor je duimen!!!!

Liefs A, en dat staat voor Audry

#3193873 Quote

HI Inge,

Heb een berichtje achtergelaten op je weblog!!

Heel veel succes de komende periode!

xx
    Marielle

#3193874 Quote

Hi Inge, ik wil je heel veel succes wensen met jullie nieuwe stap in de Medische Molen, knap hoor, zeker na alles wat je het afgelopen jaar hebt doorstaan. Jullie gaan er weer helemaal voor, goed!

Wij gaan volgende week op voor IUI6, ik heb het er helemaal mee gehad, en ben ook toe aan IVF en hoop ook dat dat wel een oplossing biedt.

Liefs, Pleun

#3193879 Quote

Hoi Inge,

dat worden spannende weken voor jullie, maar jullie beginnen lekker uitgerust eraan.

Wens jullie veel sterkte en hou ons op de hoogte.

Al begonnen met de pil?

gr. Leeuwtje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3193895 Quote

Hoi Inge,

Nogmaals veel succes met de IVFpogingen, ik hoop snel dat je goed bericht hier kan achterlaten.
    Het zijn een hoop medicijnen die je moet prikken, bij de IUI is het lang zoveel niet, had jij daar veel last van?

Groetjes van Margriet Pos

#3193913 Quote

Hoi Inge

Ook ik herken je naam van ongeveer anderhalf jaar geleden. Ik las toen een tijdje alleen  mee op het forum. Ik begrijp dat je een moeilijke tijd achter de rug hebt. Ik hoop dat de zon nu weer gaat schijnen en zal met de rest meeduimen dat je gauw resultaat hebt van de ivf! Sterkte! Liefs, Maan

#3193954 Quote

He ing, hier ook nog een oud gediende en niet zwanger helaas. Ik dacht ik ga weer een snuffelen , kwam ik jou tegen, grappig. Nou ik wens je heel veel succes met de IVF, hopelijk is het in 1x raak. gr ilona

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen