hai Inge,
Ik weet niet of je mij nog kent, ik denk eigenlijk niet, want het is al heel erg lang geleden. Ik was" A" van het als zwanger worden langer duurt forum van ongeveer 1,5 jaar geleden. Ik had toen een hele tijd op het forum mee gelezen, maar durfde nooit mee te doen, omdat ik al een dochter van 4 had en het ongepast vond om mee te doen. Uiteindelijk heb ik destijds toch de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld. Jij was degene die dat gevoel bij me heeft weggehaald en toen heb ik een tijdje actief mee gedaan.
Totdat het hele forum werd vernieuwd, ik vreselijk zat te kloten om me aan te melden, dat lukte niet enz enz toen ben ik een hele tijd niet meer op het forum geweest.
Ondertussen zat ik ook al enige tijd in de malle molen ( niks vergeleken met wat jij allemaal mee hebt gemaakt) en had ik het vreselijk moeilijk dat ik niet zwanger kon worden. Maar een wonder overkwam ons, na de hsg bleek ik spontaan zwanger geworden! En na een vreselijke zware en spannende zwangerschap ( kindje had mogelijk een afwijking of was niet levensvatbaar) zijn wij in mei de trotse ouders van een toch kerngezonde dochter geworden!
Ik ben sinds de zwangerschap actief op het juni forum, maar lees nog geregeld op dit forum. En ik was zwaar verrast dat daar een berichtje van jouw opstond! Meid wat moet jij/jullie veel doorstaan! Ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes wensen met de ivf en ik hoop met heel mijn hart dat het nu eens raak zal zijn! Ik ga voor je duimen!!!!
Liefs A, en dat staat voor Audry