Hoi Sandra,
Fijn dat het meeviel! Had je een prettige gyneacoloog? Ik heb intussen een aantal gyneacologen meegemaakt (niet omdat ik al zo lang bezig ben hoor, 1x spoed en 1x verhuisd en dan nog de gyneacoloog die ik had) en het maakt behoorlijk uit wie je hebt. Ik had er eentje waarvan mijn man later zei dat hij 'm bijna een klap had verkocht omdat hij de echostaaf (weet niet hoe het echt heet) wel erg bot (en zonder aankondiging!) inbracht. Maar die we nu hebben is heel lief, en da's hard nodig want het is wel wat anders dan een ontstoken teen, emotioneel gezien! Dus tip: is het een zak (m/v), zoek een andere!
Mocht je straks een inwendig onderzoek krijgen: ik vond echo's niet erg, een uitstrijkje vervelend maar niet onoverkomelijk. Een eendebek is niet echt lekker om in je vagina geduwd te krijgen, maar met een tactische arts is het te overzien. Meestal verwarmen ze 'm voor.
Hopelijk is het sperma OK en is er gewoon iets lulligs aan de hand, dat met een pilletje op te lossen is ofzo. Of beter: kijkt hij/zij in je buik en zegt: "ja maar mevrouw, u bent zwanger!" (Daar hoop ik zelf steeds op, stiekem.)
Succes!
Liefs,
Zeeuws Meisje