Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420382 Kijkopratie Met Resultaat

• Auteur

Hoi,

Nou, de kijkopratie is me enorm meegevallen ondanks dat ik er enorm tegenop zag.
    Ik moest me 's ochtends om half acht melden (mijn man was ook mee)  en werdt om acht uur geopereerd.
    Het personeel was erg vriendelijk en ik werdt goed voorgelicht, dat stelde me wat   gerust.
    Rond kwart over negen werdt ik wakker gemaakt en stond de arts naast m'n bed om me het resultaat van de opratie te vertellen maar eerlijk gezegt heb ik niet alles meegekregen.
    Ik weet nog wel dat hij zei dat er endometriose  is weggebrand rondom de eierstokken maar hoeveel weet ik niet.
    Ik kon vandaag bellen op zijn spreekuur maar  ben het  helaas vergeten  dus doe ik dit morgen.
    De operatie is dus niet voor niets geweest.
    Ik had gisteren en vanmorgen nog erg last van de schouders maar langzamerhand gaat het een stuk beter.
    De wondjes steken wat en mijn buik is wat opgezet op dit moment maar eerlijk gezegt mag ik niet klagen.
    Als ik week verder ben is bijna als vanouds denk ik.

Groetjes   Annet.

#3193871 Quote

Hoi Annet,

Wat fijn dat het zo is meegevallen. Hopelijk komt er een goed resultaat uit.
    Doe nog maar lekker rustig aan deze week. Ik ben ook een weekje thuisgeweest.

groetjes

Nicole

#3193920 Quote

Fijn dat het zo mee is gevallen voor je!

Ik ben er helaas al met al , al een maand voor thuis… en nog steeds pijn.

liefs LA

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen